Když vystoupili ze skupinky, dívka začala mluvit.
"Ahoj já jsem Rose Nymfadora Weasleyová a tohle je můj bratr Hugo Ron Weasley. Jsem v nebelvíru, je mi 14, Hugo je v mrzimoru a je mu 12" dořekla a Sirius se zeptal.
"Tvá matka he Hermiona, že" nikoho nepřekvapilo, že přikývla.
"A ještě budu hádat a váš otec je Ron, že" řekl a když Rose zase přikývla nastavil ruku a Remus mu dal 5 galeonů. Pak vystoupily tři děti. Jedno vypadalo úplně jako Harry akorát bez brýlí a jizvy a další jako Ginny a Lily Evansová. Mluvit začal nejstarší z nich. Tudíž James Potter.
"Ahoj lidé minulosti, já jsem úžasný James Sirius Potter" začal a Siriusovi a Removi hned Jamese.
"Jsem v nebelvíru, hraju famfrpál na postu odrážeče a je mi 17" dořekl a jeho sourozenci protočili oči.
"Já jsem Albus Potter-"
"Celé jméno Ale" škádlil ho James a Albus si povzdechl.
"Albus Severus Potter, je mi 14, jsem ve zmijozelu, hraju famfrpál na postu chytače" dořekl a všichni se začali překřikovat otázkami Potter ve zmijozelu?! Proč má jméno po tom hnusném hadovi?!
Když jim, ale nová generace vysvětlila, že v budoucnu je to jinak, uklidnili se a poslouchali. Hned na to pokračovala rudovláska vedle jejich bratrů.
"Já jsem Lily Lenka Potterová, je mi 12, jsem v mrzimoru a hraju famfrpál na postu střelkyně jako máma" řekla a hned na to James odpověděl.
"A naši rodiče jsou Harry Potter a Ginny Weasleyová" Molly starší se usmála a děti zmizeli ve skupince.
Ze skupinky vyšel chlapec vypadající jako Draco Malfoy. Ma bílé, Malfoyovské vlasy a šedomodré oči.
"Já jsem Scorpius Hyperion Malfoy, jsem ve zmijozelu, hraju famfrpál jako střelec a je mi 14" řekl tiše, ale rychle zároveň a než někdo něco stihl říct, zmizel ve skupince dětí, ze které momentálně vyšli další dvě.
"Ahoj já jsem Alice Luna Longbottomová, jsem v nebelvíru, je mi 16 a hraju famfrpál na postu střelkyně"
"Já jsem Frank Longbttom, jsem v nebelvíru, je mi 17 a naši rodiče jsou Neville Longbttom a Lenka Láskoradová" řekl a oba jako ostatní zmizeli ve skupince.
"Jak jste se sem vlastně dostali?" položil jim Albus Brumbál otázku a oni hned odpověděli.
"James a Fred rozbili obraceč času"
"Ach, momentálně nevím jak vás poslat zpátky tak budete studovat v Bradavicích, ale pamatujte nikdo nesmí vědět, že jste z budoucnosti" řekl a všichni přikývli.
"A pane profesore Brumbále co my? My už nestudujeme" řekl Teddy a Brumbál mu odpověděl.
"Madam Pomfreyové by se hodila pomoc, pokud vám to nevadí"
"Rádi ji pomůžeme" ujistila ho Victoire a Molly starší se na ni usmála.
"Dobrá tedy, zítra pojedete do Bradavic" oznámil Brumbál a s tím se i přemístil do Bradavic.
Tak už jsme tak v polovině knihy. Odhadem už zbývá posledních 20-30 kapitol a pokud moje fantazie neodejde na dovolenou mohla bych to v průběhu 1-2 týdnu dokončit.
Gigi❤️
ČTEŠ
Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️
FanfictionUkázka z knihy: ***** "Johnsonová vysvětli mi to!" zakřiči přes celou společenku George Weasley "Co na tom nechápeš Weasley?!" zakřičím zpět, štěstí, že tu nikdo není "Všechno" řekne a já se na něj otočím "Tak to máš smůlu já ti to nevysvětlím dok...