6.Brumla má oznámení

1K 40 0
                                    

Pohled Ange:

"Za kým myslíte, že šla?" zeptám se Alice a Katie.

"Nevím" odpoví Katie.

"Taky nevím asi za někým z Havraspáru, ale divím se, že nám to neřekla dřív" řekne Alice a já ji přikývnu na souhlas.

"Už bude 1:00 nejsem spát?" zeptá se unavená Katie.

"Jo, zítra začínáme Lektvary a nebylo by dobré naštvat Snapa, kvůli toho, že příjdeme pozdě" odpovím a všechny jsme do 5minut usly. Ráno nám zazvonil budík a tak jsme se nachystaly a zbudily Nalu. Teda snažily jsme se neboť ani nevíme v kolik přišla, ale když jsme ji řekly, že za 30minut začínají lektvary vzbudila se. Celý den byl takový normální a obvyklý jako každý jiný den. Teda až na to, že teď je večeře a Brumbál nám chce něco říct.

"Asi si všichni pamatujete na turnaj tří kouzelníků, který byl nakonec kouzelníků čtyř. Já a profesorský sbor jsme se rozhodli uspořád ples na počest Cedrica Diggoryho, kterého při třetím úkolů v bludišti když se s Harrym Potterem dotkli poháru jenž byl očarovaný a jakožto přenašedlo ke přenesli na hřbitov kde ho Lord Voldemort zabil. Ples se bude konat 6.prosince a účast je povinna" jakmile Brumbál dořekne svůj krátký monolog na konci večeře, všichni jsou ticho a po chvíli vstáváme a odcházíme do svých společenských místnosti. Na pokoji se začneme Naly vyptávat.

"Tak s kým si včera byla Nal" zeptám se jí a ona se vyděšeně podívá na Katie a Alice, které se snaží nesmát.

"No.. já byla s..." holky už to málem nevydržely a já měla co dělat abych se taky nezačala smát.

"No s kým si byla Nal?" zeptá se jí Katie a ona se na ni podívá vražedně.

"No s tím z Havraspáru, jméno si nepamatuju" snaží se to zamluvit.

"Jo ták řekni a nesnaž se to zamluvit" řeknem s Alice nastejno a Nala se zvedne a odejde z pokoje. My se na ni nechápavě díváme.

"Asi jsme to přehnaly" řekne Katie.

"Ale vždycky nám vše řekla tak nechápu tu náhlou změnu" řeknu a Alice přikývne.

"Přesně, co myslíte, že nám tají?" Zeptá se máš Alice a my jen pokrčíme rameny.

Takže další kapitolka je tu a zase ukončena v tom nejzajímavějším teda dle mého názoru. 😂❤️

Gigi❤️

Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat