Pohled třetí osoby:
Byl zrovna první jarní den a s tím i oslava na ministerstvu, které se měli účastnit i Potterovi, Weasleyovi, Malfoyovi, Longbttomovi a další. Jejich děti měli hlídat Teddy Lupin a Victoire Weasley, kteří už dostudovali Bradavice a tak se nabídli. Teddy a Victoire seděli na sedačce v obýváku a u nich byli i ostatní. Jedinou výjimkou je James Sirius Potter a Fred II Lee Weasley. Dominique, Roxanne, Alice a Molly II byly na druhé sedačce a povídali si. Rose a Lucy si četli na zemi u křesel na kterých seděli Albus, Scorpius a Frank, kteří se bavili o Bradavicích. Louis a Hugo hráli šachy a Lily je pozorovala. Nikdo si z nich nevšiml když se James a Fred odplížili pryč z místnosti. Byli zrovna v Harryho pracovně když našli obraceč času.
"Hej Frede co myslíš, že to je?" zeptal se James svého bratranece Freda
"Nevím, zeptáme se Teddyho" odpověděl mu Fred a s obracečem vyšli z Harryho pracovny.
Mezitím si ostatní všimli, že James a Fred chybí. Rozhodně to nevěstilo nic dobrého a tak Lily, které byli jen 12 začala panikařit.
"Kde jsou?!" vykřikla hystericky Lily a Roxanne s Lucy ji šly obejmout
"Nevím, Jamesi! Frede!" volala Victorie a u toho se rozhlížela tak jako všichni ostatní, kromě Roxanne a Lucy, které utěšovali Lily.
Pro jejich štěstí neštěstí zrovna přišli s obracečem času, ale ještě netušili co se stane. Ovšem problém z toho bude.
"Teddy, co je to?" oslovil James Teddyho a ukázal na obraceč času v jeho ruce. Teddy oči rozšířili, ale než odpověděl ostatní si všimly, že už přišli.
"Jamesi dej mi to, je to nebezpečné" řekl Teddy a Rose se vyděšeně podívala na své bratrance
"Proč, co je to?" ptal se tentokrát Fred
"Je to obraceč času, a teď mi to dejte" odpovědel Teddy Jamesovi a Fredovi, ale James zakopl a spadl. Obraceč času se rozbil a všude se objevila bílá mlha.
"Jamesi co si to provedl!?" vykřikla Rose než všichni zmizeli v bílé mlze.
O pár hodin později, pořád Potter manor
Když Harry a Ginny Potterovi vešli do domu, nenapadlo je, že by tam bylo ticho.
"Jamesi, Ale, Lily, jsme doma!" zvolala Ginny do prázdného domu. Najednou se, ale objevil Krátura a řekl jim, že v domě nejsou, že je hledal, protože jim chtěl oznámit, že je večeře.
"Jdu poslat patrona ostatním" řekne Harry Ginny a tak přikývne zatím co si sedá na sedačku. Po chvíli se objeví Ron s Hermionou, po nich Percy s Aubrey, pak přišli Malfoyovi přesněji Draco a Astorie o další chvíli později George s Angelinou, pak Bill s Fleur a Charlie s Molly a Arthurem. Chvíli na to Longbottomovi neboli Neville s Lenkou.
"Harry co se stalo a kde jsou děti?" zeptal se Bill po chvíli napjatého ticha
"Jsou pryč a nevím kde" řekl a zvedl v ruce obraceč času, na což několik z nich zalapalo po dechu
"Jak.. jak je dostaneme zpět?" zeptala se Aubrey, která jako většina plakala
"Nevím" odvětil Harry a tak všichni zase upadli do ticha, ve kterém přemýšleli jakým způsobem můžou vrátit děti zpět.
ČTEŠ
Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️
FanfictionUkázka z knihy: ***** "Johnsonová vysvětli mi to!" zakřiči přes celou společenku George Weasley "Co na tom nechápeš Weasley?!" zakřičím zpět, štěstí, že tu nikdo není "Všechno" řekne a já se na něj otočím "Tak to máš smůlu já ti to nevysvětlím dok...