31. Kouzelné Kratochvílné Kejkle

336 17 0
                                    

Už je to nějaká doba co noví studenti záhadně zmizeli. Ale jen málokdo a hlavně, ti kterých se to týkalo věděli. Věděli kdo to byli a věděli proč tam byli. Znali co se stane, s kým budou, jaký bude jejich život, kdo zemře.

Ze začátku to nesli dosti špatně, ale zvykli si a když je víc poznali, oblíbili si je a jejich odchod je velice mrzel. Měli, ale plán jak zabránit smrti blízkých a nevinných a celkově válce. Měli plán tak geniální, že i Brumbál na ně vyjeveně zíral když mu o něm řekli. Vždyť mu řekli, že zkusí zařídit, aby nezemřel. A ani přes jeho protesty, si to nenechali rozmluvit.

Fred a George odešli z Bradavic a zařídili si obchod se žertovnými předměty. Oliver, Alice a Angelina se stali profesionálními hráči famfrpálu. Katie se stala lékouzelnice a začala chodit s Leem. Lee pracoval na ministerstvu, v oddělení, které nejméně řídili smrtijedi. Harry, Ron a Hermiona se vrátili do Bradavic, studovat šestý ročník. Brumbál dál řediteloval a dál se řešilo téma jak změnit budoucnost, ještě k lepšímu.

Měli mnoho scénářů a ještě líp se jim pracovalo, když měli všechny informace přímo od jejich děti, které se tu čistou náhodou objevili.

Snape se stal sice učitelem obrany proti černé magii a jeho místo profesiora lektvarů převzal Horácio Křiklan. Milý profesor, jenž si cenil talentu a neřešil koleje.

K překvapení všech se Harry víc začal učit lektvary, ale to tady bjdko nezajímá tak jako vztah George a Angeliny. Ten byl pořád stejný, až na to, že teď už o něm všichni věděli a nejradši snad ze všech byla Molly Weasleyová. Matka všech sedmi Weasleyových. Ta měla Angelinu i Nalu ráda už od doby co je potkala.

Největší překvapení, které Sirius kdy odhalil - ještě větší než když se zjistilo, že je Harryho kmotr, nezavinil smrt Jamese a Lily, nebyl smrtijed a byl tak v Azkabanu neprávem - bylo, že Nala se nejmenuje Natalia (Nala) Winterová, ale Natalia Elizabeth Blacková, a že je jeho dcera. Reakce Naly byla dosti překvapivá než všichni čekali. Hned Siriuse objala a chtěla mít správné příjemní, jen ať každý ví, kdo je.

Vztah Alice a Olivera - o kterém se zjistilo nedávno - byl zrovna špatný. Pořád se hádali, ale ani to nezměnilo jejich lásku.

Už jen 9.kapitol!

Čím dál tím víc se máte na co těšit.

A Siriusovo tajemství je odhaleno! Kdo hádal správně a nebo co jste typovali? 🤔😂

Další kapitola vyjde ve 12:00

Gigi❤️

Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat