36. Zlaté Trio

245 12 0
                                    

Zlaté trio - nebo také Golden Trio, říkejte si jim jak chcete - prošlo různá místa. Deanovský les, kde "zachránili" Deana Thomase a Teda Tonkse - otce Nymfadory - a taky nějaké jiné lesy, pár nějakých ulic, dům Xenofiliuse Láskorada - otce Lenky Střelenky - nebo také Godrickův důl. Když prošli Godricovým dolem, vyhnuli se "Batyldě Bagshotové" aneb přeměné Nagini se rovnou vyhnuli. Taktéž Malfoy manor, když tam byli na menší návštěvě, z které utekli do Lasturové vily za Billem a Fleur. Tam se dokonce jednoho dne objevil Remus Lupin.

"Klid to jsem já Remus" řekl Remus jen co se přemístil na na pozemek Billa a Fleur. A po pár otázkách jestli je to opravdu on, vstoupil a uviděl Harryho, Rona a Hermionu.

"Tak tady jste, jsem rád, že vás vidím" řekl šťastný Remus, což nebylo zas tak časté.

"Ahoj Remusi, stali se něco?" pozdravili ho a jak je u Hermiony zvykem, dala otázku, která ji nejvíc zajímala.

"Ne nic, jen už jsem konečně otec" usmál se ještě víc a Hermiona s Fleur mu hned gratulovali a hned po nich Ron, Harry a Bill. "Jemnuje se Teddy Remus Lupin"

"Harry?" oslovil Remus Harryho.

"Ano?"

"Budeš kmotr Teddyho?"

"Já?"

"Ano ty" usmál se Remus.

"Tak jo, jo budu kmotr Teddyho" souhlasil a Hermiona s Fleur se usmály.

"Ale jinak, jde všechno podle plánu?" zeptala se Hermiona vážně a s tím zvážněli i ostatní.

"Zatím ano, ale vypadá to, že Vy-víte-kdo něco tuší" řekl Remus a Bill pokračoval.

"Dolores se ujmula ministerstva a Gringotovi banky, takže přestávají být bezpečná"

"Takže musíme pokračovat dál, teď už nám jen zbývá přemístit se do Prasinek a odtamtud jít do Bradavic kde vše začne" řekl Ron a Hermiona vážně přikývla.

"Přesně, takže pošlete všem patrona a my se už vydáme napřed"

"Bien" (bien = dobře) přikývla Fleur a s formulí expecto patronum přivolal svého patrona v podobě labutě a dala mu zprávu pro ostatní členy řadu.

A s tím se zlaté trio vydalo na pozemky Lasturové vily a s hůlkami v ruce se přemístili kousek od tří košťať a zmizelo za rohem dřív než si jich smrtijedi stihli všimnou. Pomocí otevřených dveří, které vedly do hospody Abeforta Brumbál - mladší bratr Albuse Brumbál - a přes portrét Arinany jejich sestry došli do Komnaty nejvyšší potřeby, odkud zamířili to velké síně, kde bylo všichni studenti a profesoři.

4.kapitoly do konce! A jinak tohle je kapitola ze včerejška, na kterou jsem zapomněla.

Hned po téhle vídám další a tu poslední za dnešek k večeru (jen ji budu muset sepsat takže vyjde asi dost pozdě)

Gigi❤️

Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat