Albus Brumbál, celým jménem Albus Percivar Wulfric Brian Brumbál, šel na astronomickou věž pár minut před půlnocí. Věděl kdy a kde se objeví smrtijedi, spolu s Dracem Malfoyem. Neměl v plánu ho obviňovat, věděl, že je to smrtijed z donucení a jak při bitvě, které se snaží vyhnout pomůže.
Když došel na astronomickou věž podíval se na oblohu posetou miliony a miliony hvězd s jedním zařivým měsícem. Vypadalo to jako nádherná klidná noc, jenže to nebyla, ani v jedné z verzích.
Zároveň se smrtijedi se objevili členové fénixova řadu. Začal boj, Brumbál proti Snapeovi, Bellatrix proti Tonksové, Remus proti Šedohřbetu, Bill proti Dolohovovi, Sirius proti Malfoyovi staršímu - tudíž princezně Luciusovi - a to bylo všichni, když nepočítám Draca, který tam stál a vyděšeně to pozoroval. Pak se ještě přemýstilo pár smrtijedů na pomoc, ale to i bystrozorové a tak tuhle bitvu smrtijedi prohráli.
A tak se Brumbálova smrt, vyškrtla ze seznamu a plán se dařil. O chvíli později do Bradavic přišli Molly a Arthur Weasleyovi s Fleur Delacour, snoubenkou Billa, kterému se narozdíl od originálu nic nestalo. Věděli kde a jak jsou schované a jak je získát co nejrychleji. Nejdřív deník - zničen, prsten - zničen, medailon - zničen, pohár - nezničen, diadém - zničen, had - nezničen a poslední Harry - nezničen.
Čtyři ze sedmi je sice zničeny a už se řeší pohár Helgy z Mrzimoru, ale s hadem a Harrym bylo problémů nejvíc. Harry sice byl na smrt připravený a pořád u sebe nosil kámen vzkříšení.
Zabít hada, bylo skoro nemožné, protože had je pořád s Voldemortem, takže jakmile Harry půjde ta Voldemort na smrt, Neville zabije Nagini a to budou poslední dva. Brumbál se totiž zrovna chystá na výpravu do trezoru Lestrangeových. Jako jeden z nejmocnějších kouzelníků mu jde dobře kletba Imperio a tak se tam dostane lehce.
Po zničení poháru zbývají dva viteály, zavření smrtijedů do Azkabanu a zabití lorda Voldemorta. Měnili budoucnost, a to si ani nemohli být jisti zda k dobrému nebo zlému.
6.kapitol do konce!
Chápu, že teď není moc dialogů, ale to jen proto, že ten děj potřebuju dostat dál a kdyby ty dialogy byly, byly by nezajímavé a nudné, prostě o ničem. Takže dialogy začnou v 36.kapitole, takže když budete trpěliví tak to zase bude s dialogy. (a 36.kapitola vychází zítra)
Jinak poslední kapitola dneška.
Gigi❤️
ČTEŠ
Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️
FanfictionUkázka z knihy: ***** "Johnsonová vysvětli mi to!" zakřiči přes celou společenku George Weasley "Co na tom nechápeš Weasley?!" zakřičím zpět, štěstí, že tu nikdo není "Všechno" řekne a já se na něj otočím "Tak to máš smůlu já ti to nevysvětlím dok...