Pohled Naly:
Zrovna jsem seděla na posteli v pokoji a bavila se s Ange, Alice a Katie když na okno zaťukala Fredova sova. Jak to vím, to proto, že se s Fredem tajně bavím, hokdy to ví teda až na Ange ta by se naštvala. Přešla jsem k oknu a přečetla jsem si co mi napsal:
Nal,
mám pár informací, které vás určitě budou zajímat. Jde o to, že jsem vás slyšel u jezera jak spovídate Ange. Rozhodl jsem zjistit něco od George, ale neřekl jsem mu o tom, že jsem vás slyšel. To co mi řekl vás bude zajímat. Takže co třeba dnes v 0:00 na Astonomce?Fred
Byla jsem ráda nové informace se vždy hodí a tak jsem se usmála, ale toho si všimla Angelina.
"Kdo ti píše" zeptala se se zájmem, a mě bylo hned jasné, že ji musím lhát.
"Jeden kluk z Havraspáru" řeknu a Katie se na mě podává pohledem 'álá nic lepšího tě nenapadlo'.
"Takže typnu si podle tvého úsměvu jdete na rande takže se musíš pořádně připravit!" řekne a já se na ni podívám jak na blázna. Už teď mi je jasné, že to Freda pobaví.
"Fajn, ale první mu odepíšu."
Dobře budu v tu dobu na Astronomce.
Nala
H
ned jak jsem to dopsala poslala jsem si u zpět a šla se učit. Už je skoro 23:00 a já se jdu chystat neboť holky si řekly, že se k Ange přidají. Zrádkyně.
Po půl hodině jsem si nakonec vzala toto:
Je sice září, ale ještě pořád je teplo takže proč ne, že. Když jsem došla na Astonomku Fred už tam byl."Ahoj Freddie" řeknu mu a objemu ho.
"Ahoj Nali" řekne a objetí mi opětuje. Je jediný kdo mi říká Nali.
"Takže co máš za informace" zeptám se nedočkavě.
"Vím proč mu vadilo, že se Ange bavila s Rosierem" řekne.
"Proč?" je jediné na co se mi povede říct.
"Žárlil" řekne smutně.
"Teď nechápu" opravu jsem to nechápala. George Weasly a aby žárlil se často nestává.
"Jo, žárlil protože ji miloval a ničilo ho to" řekne smutně a já ho objemu.
"Tak to je zajímavý" vydechnu.
"Jo jenže on už ji nemiluje a ona nemiluje jeho. Oba tu lásku pohřbili v srdci." řekne zklamaně.
"Třeba by se to dalo nějak obnovit a dát je dohromady" navrhnu a Fred se mnou ihned souhlasí.
"Řeknu Katie a Alice o pomoc" řeknu mu.
"A já Leemu a Oliverovi" řekne a já přikývnu.
"Což mi připomělo co to máš na sobě?" zeptá se se smíchem.
"Angelina musela jsem si něco vymyslet a Katie a Alice se k ní přidaly, aby se jí to nezdálo divné." řeknu s úšklebkem.
"Ale i tak ti to sluší." řekne.
"Díky, ale už bude jedna ráno měla bych se vrátit" řeknu a přikývne, ve společnce se rozloučíme a obejmeme.
Takže další část je tu, tentokrát z pohledu Naly. V další kapitole Brumla něco oznámí. Co vám, ale neřeknu, jedině to, že se máte na co těšit.😀😂🙂❤️
Gigi❤️
ČTEŠ
Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️
FanfictionUkázka z knihy: ***** "Johnsonová vysvětli mi to!" zakřiči přes celou společenku George Weasley "Co na tom nechápeš Weasley?!" zakřičím zpět, štěstí, že tu nikdo není "Všechno" řekne a já se na něj otočím "Tak to máš smůlu já ti to nevysvětlím dok...