28. Brumbál

379 15 3
                                    

Brumbál zmizel. Jednoduše zdrhnul místo, aby řešil problémy. Jo Dolores Jane Umbridgeová Filchová Popletalová Obecná přišla na Brumbálovu armádu a nebyla moc šťastná. Taky jeden z důvodů jsme my, neboť jsme pro ni měli získávat informace o nových studentech, kteří v Brumbálově armádě nebyli, nikdo jim nevěří takže s nimi ani moc nemluvíme.

No, ale pak se Dolores rozhodla, že se stane ředitelkou. Korneluis Popletal ji to dovolil takže o všem rozhodovala ona. Vadilo to každému, ale nejvíc to vadila ten novým nebo to tak aspoň vypadalo.

Kontrolovala vše. Kam kdo jde. Kdo se s kým schází. Narušovala hodiny, aby věděla koho všechno trestat. Pro hodně z nás to bylo utrpení. Nás sice nechala být, ale pořád dávala pozor na nové studenty a my ji museli pomáhat. Ne, že by nás to bavilo, ale byly jsme takový její druhý vyšetřovací tým. První zmijozeláci, kteří hlídali ostatní a pak my jenž hlídali ty nové. K naší a Doloresčině smůle, jsme nezjistili nic. Vůbec nic. Nic špatného proti nim. Vše co řekli byla pravda aspoň podle našich informací. Podle nás lež. Umbridgeová si to take myslí, ale co s z může bez důkazů? Nic. Zase nic.

Pohled Lily:

Přijde mi, že tu jsme vězněni. Naši příbuzní a Umbridgeová se snaží zjistit kdo jsme. Mám strach. Nechci, aby se budoucnost změnila mám ji ráda a nejen já. Co kdyby se něco pokazilo a ten beznosál Voldemort nezemřel v bitvě? My by jsme se vůbec nemuseli narodit. Vše by mohlo být jinak a závisí to pouze na nás. Musíme si dávat pozor každý den, každou hodinu, minutu sekundu. Prostě pořád. Je to sice otravné, ale my nemáme na výběr. Raději bych teď byla doma a nebo v Bradavicích své doby. V mém milovaném Mrzimoru s přáteli. A ne tady jde skoro nikoho neznám. Jen svou rodinu.

Pohled Harryho:

(poprvé v tehne knize nahlédneme do Harryho mysli😁)

Nestává se často, že by v Bradavicích v části roku nastupovali noví studenti. Mě je to celkem jedno, jen mě zajímá kdo jsou. Tak jako všechny ostatní. Hermiona se snaží na něco přijít, ale ještě na nic nepřišla. Umbridgeová a ty její další jména jenž jsou dohromady tak moc dlouhá se na to snaží přijít taktéž. Pomáhají ji Fred a George, Angelina, Katie, Nala, Alice, Oliver a Lee. Dala mám sice za brumbálovu armádu trest, ale už to nijak neřeší a jak jsem už říkal snaží se přijít na to kdo jsou ti noví studenti a co tady chtějí.

Byli v něčem jiní, v něčem byli zvláštní. Bohužel nikdo nevěděl v čem. A zároveň to všechny zajímalo. Věděli to jen oni a Brumbál, v tom si byl každý jist. Jenže Brumbál zmizel, tak jak to mají zjistit, když ti zvláštní noví studenti jim to neřeknou? Musí to nějak zjistit sami a to je ten největší problém. Protože nikdo neví jak.

Po dlouhé době, sice krátká, ale to je jedno.

Snad se vám líbí.

A zbývá už 12 posledních kapitol.

Gigi❤️

Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat