39. O několik let později

453 10 0
                                    

Od války uběhlo 10 let. Dlouhých 10 let, kde se dost věcí od jejich předurčené budoucnosti. Podařilo se jim ji změnit k lepšímu a jejich životy tak mohli prožít mnohem veseleji a šťastněji než předtím.

Začneme, ale od začátku.

Nymfadora a Remus Lupinovi přežili a tak měl Teddy Lupin rodiče. A nejen je, ale i sestru Faine, která byla taky metamorfomág a vůbec vlkodlak. Teddymu právě bylo 10 let a Faine 5 let. Teddyho nejlepší kamarádka byla o dva roky mladší Victoire Weasleyová dcera Billa a Fleur Weasleyových.

Ti měli nejen 8 letou Victoire, ale i 4 letou Dominique a za 2 roky, se měl narodit Louise. Victoire měla nejlepšího kamaráda Teddyho, ale i své sourozence a sestřenice s bratranci měla neskutečně ráda. Dominiqueina nejlepší kamarádky byly Alice Longbttomová, Roxanne Weasleyová, Molly Weasleyová II, Thalia Woodová, Siena Jordanová, Calie Zabiniová, Aurora Malfoyová a Briar Nottová. Nebyly sice ve stejných kolejích, ale byla to taková fajn parta. Sice jim teprve bylo 4, ale už teď je bylo těžké od sebe odtáhnout.

Dále tady je Charlie Weasley, jenž byl celou dobu věrný drakům a i přes protesty Molly Weasleyové, názor nezměnil.

Percy Weasley a Aubrey Collins, kterou potkal na ministerstvu měli dvě dcery. Nejstarší 4 letou Molly, která měla stejně přátelé jako Dominique a dvouletou Lucy.

Fred a Nala ti také přežili ke štěstí ostatních. Měli dvouletého syna Alexandera a měla se jim v brzké době narodit dcera, kterou chtěli pojmenovat Monic.

George a Angelina spolu nakonec taky skončili. (jak jinak, že když to je kniha o nich😅😂) Měli 5 letého syna Freda II (ne to jméno opravdu měnit nebudu😂) a 4 letou Roxanne.

Ron a Hermiona, kapitola sama o sobě. Skončili spolu a měli 2 letou dceru Rose a za 2 roky se jim měl narodit syn Hugo.

Harry Potter a Ginny Weasleyová nebo teď už spíš Potterová měli nejstaršího syna Jamese Siriuse, kterému bylo 5 let a jeho nejlepší kamarád byl Fred II Weasley. Pak měli 2 letého Albuse Severuse, jehož kamarád byl tajzet 2 letý Scorpius Malfoy. Za 2 roky se jim měla narodit dcera Lily Luna.

Draco Malfoy skončil s Astorii Greengrasovou a měli spolu dceru Auroru a syna Scorpiuse.

Theodor Nott skončil s Astoriinou starší sestrou Daphné a měli spolu dcery Briar a Charlotte a syna Andrewa.

Blaise Zabini, šašek zmijozelelu skočil s hadí královnou Pansy Parkinsonovou a měli dceru Calie a syna Paula.

Neville Longbttom skončil s Lenkou Láskoradovou i když se jim do vztahu dost pletla Hannah Abott. Měli syna Franka a dceru Alice.

Oliver Wood přece jen zůstal s Alice Spinnetovou, i přes všechny jejich hádky, které postupem času zmizeli. Měli dceru Thaliu a syny Christophera a Erica.

Lee Jordan skončil s Katie Bellovou a měli dceru Sienu. Sienna byla víc podobná Katie, jak povahově tak vzhledově.

Příští kapitola je poslední😢

Čím víc se blíží konec, tím víc se mi při psaní chce brečet😢

Ale i přes to ten konec přijít musí, když jsem to psala skoro 5 měsíců.

Gigi❤️

Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat