27. Péče O Kouzelné Tvory

402 18 0
                                    

Péče o kouzelné tvory, je jediný předmět, který máme spojený nejen se všemi kolejemi, ale i s šestými ročníky. Taky to znamená, že v té hodině budeme s těmi divnými novými studenty. Ne, ještě pořád jsme nepřišlo na to kdo jsou. A kdo ví kdy na to přijdeme.

"Takže ví někdo, co je tohle za zvíře?" zeptal se profesor Hagrid "ano slečno Chancel" vyzval jednu z nových studentů, takhle je z havraspáru.

"Je to hrabák" řekla a profesor Hagrid ji dal 10 bodů. Takhle vlastně probíhala celá hodina akorát i s tím, že odpovídali i jiní než ti noví.

Pohled Jamese:

Už je to nějaká ta doba co jsme v roce 1995 místo 2020. Chybí mi Minnie z budoucnosti, protože s touhle není žádná zábava. I když na druhou stranu je to tu fajn, když nepočítám rodinu, která se společně s Dolínkou snaží zjistit kdo jsme. Jo celou tu dobu to víme a trochu jim ty plány kazime. Hlavně já s Fredem. Hodina Péče o kouzelné tvory je nudná a to i v roce 2020 kde to navíc profesor Longbttom a tak může říct tátovi kdyby jsme třeba nechali pár bomb hmojůvek ve sklenících.

I když je to tady jiné, nemůžeme si dovolit riskovat. Jo je divný, že něco takového říkám já.

"Hej Frede" houknu na svého bratrance.

"Hm" otočí se na mě.

"Kdy končí takže hodina" zeptám se a on protočí oči, ale odpoví mi.

"Za 20. minut"

"Nee" zaúpím a Fred se pobaveně uchechtne.

"Máme štěstí, že na nás ještě Umbridge nepřišla"

"Jo, ale zato si musíme dávat pozor a žádná legrace"

"Jo no"

***

Pohled Alice:

Je velký nezvyk být v jiné době a ještě k tomu když jste v tu chvíli starší než rodiče. Navíc v téhle době ještě, ani nejsou spolu což ještě přidává víc pocitu, že tu nepatříte. Musíme se i jinak chovat, dávat pozor na to co říkáme a být jiní.

Nikdo kromě profesorů to neví a když to zjistil Severus Snape neml daleko k omdlení. Zatím co my se vyděsili, profesoři protočili oči a vylili na něj kývl vody s ledem nad čím jsme na ně překvapeně hleděli. Dokonce v tu chvíli měli James a Fred k Minnie respekt.

Pohled Angeliny:

Potichu jdu k zapovězenému lesu, protože tam mám schůzku s Georgem. Jo tak trochu spolu tajné chodíme, ale pšt. Nikdo se to nesmí dozvědět a to hlavně Nala, Fred a Severus Snape. Ono totiž kdyby se to dozvěděli oni tak by to už pak věděli všichni a to my nechceme.

"Ahoj"

"Ahoj"

Pozdravíme se a ještě se k tomu se ještě políbíme. Potom už se rozejdeme lesem směr Prasinky. Vlastně jsme se u ostatních vymluvili. Já mám být momentálně v knihovně a psát esej pro Snape, což mi připomíná, že bych jí vážně měla napsat. Ironie. No a George by měl být právě u Hagrida a pomáhat mu s Klofanem, kterého sem poslal Sirius Black, když mu málem Klofan zničil barák mnohem víc než jeho sestřenice Nymfadora Tonksová.

Ještě pořád máme v plánu zjistit kdo jsou ti noví, ale musíme si dát pauzu a žít taky nás reálný život.

Posledních 13 kapitol do konce😢.

Ještě teď si pamatuju jak jsem tuhle knihu začala psát a kolik nápadů jsem měla, a kolik z nich jsem, ani nevyužila.

Musím taky uznat, že to uteklo rychle.

Vlastně už má ta kniha 131 dní (24.4.-3.5.) a to ještě nekončím, protože zbývá ještě 13 posledních kapitol a pár mojich poznámek ke knize.

Gigi❤️

Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat