25. Polibte se! Dolomor...

496 17 6
                                    

S úderem půlnoci po hradě a pozemcích Bradavic utíkala Dolores Umbridgeová za kterou utíkal Argus Filch a mozkomor. A kde, že to byla paní Norrisová? Ta jezdila na skateboardu, aby s nimi udržela krok. V jejím případě spíš tlapku.

"Tak už si jednoho z nás vyberte Dolores!" volal za ní Argus a ona dal utíkala.

Ovšem, že vzbudili celý hrad a tak studenti vycházeli že svých kolejí, aby tuhle komedii vyděli. I profesiři se dívali, přece si nemohou nechat ujít takovou zábavu.

"Nevyberu!" vřískala na všechny strany Dolores a u toho máchala rukama jako by při běhu chtěla odehnat hmyz.

O chvíli později se na tu komedii přišel podívat i ministr kouzel Kornelius Popletal, který se hned přidal k Argusovi a mozkomorovi, přičemž studenti málem umřeli smíchy. A tak se rozhodli to natočit a dát na internet. Jen ať se celý svět pobaví vysvětlovali.

Když Dolores zjistila, že z dvou jsou tři protočila oči a shodila paní Norissovou ze skateboardu, aby byla rychlejší. To Bradavické studenty tak pobavilo, že se drželi za břicha, dech popadali a z očí jim tekly slzy smíchu.

"DOLOMOR!"

"DOLORIUS!"

"DORGUS!"

Skandovali jak studenti tak profesoři, obrazy, duchové a i skřítci co jsou věčně v kuchyni.

"POLIBTE SE! DOLORIUS!"

"PUSU! PUSU! PUSU!"

"DORGUS! SVATBU USPOŘÁDEJTE!"

"POLIBTE SE UŽ! NO TAAK DOLOMOR!"

Každý sice skandoval něco jiného, ale zato ohromně vtipného. A když už začalo svítat a Dolores, Argus, mozkomor, Kornelius a paní Norrisová byli unavení rozhodli se zastavit a v "klidu" si promluvit.

"A co uspořádat svatbu kde se vezmete všichni?" navrhl Draco Malfoy a na to všichni začali souhlasit. Teda až na ty, kterých by se to týkalo ti jen pozvedli obočí, ale po dlouhém přemlouvání nakonec svolili.

"Dolores Jane Umbridgeová berete si zde přítomné Arguse Filche, Korneliuse Alfonze Popletala a Mozkomora Obecného?" zeptal se ji jako oddávající Albus Brumbál.

"Ano" řekla jistě.

"A vy ostatní nechcete se mi všichni zase jmenovat berete si Dolores Jane Umbridgeovou?"

"Ano" řekli dvojhlasně, protože mozkomor mluvit neumí pouze přikývl.

"A nyní můžete políbit nevěstu" a tak všichni tři políbili Dolores. K smůle studentů, Dolores neuměla při mozkomorově polibku.

A tak se stala s Dolores Jane Umbridgeové, Dolores Jane Umbridgeová Filchová Popletalová Obecná.

Vím je to krátké, ale vtipné.

Ještě doteď nechápu jak mě taková komedie mohla napsanou, ale asi za to může nedostatek spánku🤷‍♀️.

V další kapitole se zase víc zaměřím na Georgelinu.

Gigi❤️

Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat