Každý víme co se v originále stalo, jak se Ron u Křiklana málem otrávil kdyby mu Harry nedal protijed v podobě bezoáru. Jak se Ron rozešel na ošetřovně s Levandulí i když o tom nevěděl.
Tady to je jinak. A když říkám jinak myslím tím úplně jinak. Ron s Levandulí nikdy nechodil a čokoládu snědl, ale omylem. Bylo to navíc ve velké síni kde to někde do nějakých čokoládových maffinů někdo přidal. A tak to bylo pak dál, Harry odvedl Rona na ošetřovnu kde mu madam Pomfreyová dala protijed po tom co se málem u Křiklana otrávil medovinou.
Celou dobu u něj byla Hermiona a nechtěla odejít za což jí Ginny neustále popichovala a Hermiona ztrácela nervy. A tak si nechala od Nevilla donést knihy a četla. Byla u Rona, četla a ignorovala Ginny, kterou to po nějaké době přestalo bavit a odešla.
Když o pár dní později, Rona pustili z ošetřovny a seděli všichni ve společenské místnosti, Harrymu přišel od Brumbála dopis, kde stalo, že se vydají hledat viteál. Věděli kde je a co se stane takže se na to i rázně připravili. Další den Harry nebyl na vyučování a Brumbál nebyl ve škole. Ona totiž šli na Grimmauldovo náměstí 12, kde se má skrývat medailon Salazara Zmijozela, podle jejich informací. Věděli už, že v jeskyni je falešný a tak bylo zbytečné se tam již dívat.
Po získání medailonu ho u Brumbála v pracovně, zničili mečem Godrica Nebelvíra a Harry si šel následně lehnout do svého pokoje v Nebelvírské věži.
Brumbál se šel ještě projít po hradě a mířil na Astronomickou věž, kde by se měli ukázat smrtijedi a zabít ho. Jenže to nebyli tak úplně v plánu Brumbála a pár studentů.
Historicky nejkratší kapitola téhle knihy! Jen 283 slov + pár mých keců.
No jinak 7.kapitol do konce, takže se máte na co těšit.
Ale ještě dneska vydávám jednu! Sice ji vydán kolem 13:00 (ne tentokrát nezapomenu), ale to nevadí😂😅
Gigi❤️
ČTEŠ
Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️
FanfictionUkázka z knihy: ***** "Johnsonová vysvětli mi to!" zakřiči přes celou společenku George Weasley "Co na tom nechápeš Weasley?!" zakřičím zpět, štěstí, že tu nikdo není "Všechno" řekne a já se na něj otočím "Tak to máš smůlu já ti to nevysvětlím dok...