Krátce po zničení poháru Helgy se Harry, Ron a Hermiona začali chovat trochu podivně. Všichni sice věděli, že válka bude nutnost podle nových výpočtu a přepočtů a věděli, že to oni se musejí vydat na jen Merlin ví (a nebo já😂😅) jak dlouhou cestu za hledáním Voldemorta.
Ano i tohle si museli promyslet! Přece nemohli přijít jen tak za beznosým plešatým Voldym a říct mu, že se chce nechat zabít. To prostě nešlo, ani v tom nejhorším snu. Ale zase tu bylo i spoustu dobrých věci, jako například svatba Billa a Fleur. Měl je oddávat Brumbál a taky měla přijet rodina Fleur, protože svatba se bude konat na louce u Doupěte a navíc při západu slunce.
Harry sice byl u Weasleyových od konce školního roku a Durslyovi měli být teď už jen oni ví kde a hlavně v bezpečí. Ne, že by je měl rád, ale smrt jim nepřál, navíc je to jeho rodina ať chce nebo ne. Rodinu si člověk nevybírá - například Draco a pár zmijozelských - ale i tak.
Jen dva týdny po Harryho narozeninách, které byly 31.7. se konala svatba. Molly, která původně byla proti, teď byla ráda. Po nějaké chvíli si Fleur oblíbila a za to byla Fleur neskutečně ráda. Molly měla vždy ráda a tak ji mrzelo, že byla proti svatbě, ale nakonec to dopadlo dobře, no ne?
Teda když nepočítám pár smrtijedů, kteří taky přišli na svatbu, i když tam být ani neměli a tak se většina hostů musela přemístit pryč. Vše sice šlo podle plánů, protože na tohle byli připravení a tak se jen přemístili pryč jak rychle to šlo a i s věcmi, které zabalili předem. Ironie, že když se smrtijedi objevili, všichni zmizeli a oni tak neměli co na práci a ještě byli Voldemortem potrestání.
Když se přemístili do Deanovského lesa, měli v plánu vymyslet další kroky a najít Deana a Teda Tonkse - otce Nymfadory - a zajistit, aby ani jeden z nich nezemřel. Lehce se to sice říká, zato hůř se tak činí. Musejí si dávat pozor, aby neřekli Voldyho jméno, jinak by je smrtijedi našli a o to teď nudlí z nich nestál. Vážně. Teď bylo důležité přežít. Čím déle, tím lépe.
5.kapitol do konce!
Těší se už někdo na konec?
Gigi❤️
ČTEŠ
Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️
FanfictionUkázka z knihy: ***** "Johnsonová vysvětli mi to!" zakřiči přes celou společenku George Weasley "Co na tom nechápeš Weasley?!" zakřičím zpět, štěstí, že tu nikdo není "Všechno" řekne a já se na něj otočím "Tak to máš smůlu já ti to nevysvětlím dok...