Pohled George:
Po dlouhé době klid takže můžu přemýšlet. No ano i já mám rád čas od času klid. Docela by mě zajímalo proč se ptali na Angelinu. To je nenapadlo, že mě to může pořád bolet?! Ano lhal jsem jim, že už ji nemiluju. Snažil jsem se zapomenout na city k ní, ale to prostě nejde! Nejvíc mě štve, že to já zničil naše přátelství. Jednoduše mi vadilo, že se bavila s Rosierem.
Navíc se Rosier po turnaji tři kouzelníků stal Smrtijedem takže se jejich přátelství rozpadlo. Za což jsem rád, ale i tak mě pořád mrzí, že naše přátelství se už nespraví protože jsme v Bradavicích poslední rok. Naše přátelství se rozpadlo, proto, že jsem žárlil na něj, že se s Ange baví a pak jsme se prostě pohádali a teď mě nenávidí.
Nikdo neví, že po té hádce jsem často pil ohnivou whisky. A to hodně často. Někdy ráno a odpoledne a skoro vždy v noci když Fred, Lee a Oliver už spali tak jsem vzal dvě nebo tři flašky a šel na Astronomickou věž. Když už jsem na tu Astronomicku šel vzal jsem sebou i lektvar ať mi pak není špatně a můžu dojít zpět do pokoje aniž bych potkal Fikce a tu jeho nesmrtelnou kočku Norrisku. Čas od času jsem praštil pěstí o zeď a někdy se stalo, že jsem místo zdi praštil zrcadlo. Za madam Pomfreyovou jsem nešel zrcadlo můžu spravit sám a z rukou stejně nic mít nebudu maximální použiju nějaké to léčící kouzlo sám.
To že se bavila s Rosiesem mi trhalo srdce na kousíčky, ale byl jsem rád, že je šťastná. O to mi šlo nejvíc. A i teď se někdy té ohnivé whisky napiju, a to protože ji miluju pořád a stejně to pořád bolí. Snažil jsem se na ni i na ty city zapomenout, ale bezúspěšně. I ty hádky s ní mi pořád ničí srdce. Nedokážu ji ignorovat a proto jsou ty hádky i když bych vrátil ty staré časy kdy jsme byli přátelé, jenže to nejde. Bohužel.
Můžu jen doufat, že se mě už nikdo nebude ptát na přátelství s Ange. Už jen to že se mě na to zeptal můj bratr přesněji moje dvojče. Musím se s tím smířit i když je to těžké. Navíc zachvili začne trénink famfrpálu a my budeme muset hrát ne se hádat.
**Famfrpálové hřiště**
"Jako vždy obleťte 10 krát hřiště" řekne kapitán Nebelvírského famfrpálového týmu, náš nejlepší kamarád Oliver Wood.
Jakmile obletíme hřiště začneme hrát. Já a Fred jako odrážeči. Angie, Katie a Alice střelkyně. Oliver brankář a Nala chytačka. Nala je náhradní chytačka když Harry nemůže hrát a protože Harry musí řešit něco s Brumbálem hraje Nala.
Po tréninku řešíme, jestli bude ve společnce nějaká party, neboť dlouho nebyla.
"Je to špatný nápad, co když na to Minnie přijde?" odvětí Angelina a holky ji přikývnou.
"Moc se bojíš Johnsonová" řeknu ji a ona se zamračí.
"Nebojím se, ale nechci mít u Minnie trest" odpoví mi naštvaná Angie.
"Takže se bojíš" řeknu a zastavím, což způsobí, že se zastaví i ostatní.
"Jseš hluchej Weasley? Říkám, že se nebojím jen nechci mít trest" odsekne mi Ange, já se ušklíbnu a Fred a Nala protočí očima a jsou pryč stejně jako ostatní.
"Ne nejsem, ale pokud se nebojíš tak na tu párty přijdeš" řeknu jí a víc se úšklíbnu což způsobí, že se Ange zamračí, ale odpoví klidně.
"Fajn tak tam přijdu, ale jestli budu mít trest tak tě prokleju Weasley. Rozumíš?" zeptá se mě.
"Pošleme vám sovu v kolik to začne" řeknu, Ange přikývne a jde za holkám do knihovny zatím co já jdu do společenky. Vím, že šly do knihovny, neboť jsem viděl jak šly tím směrem.
Takže další kapitola je tu. 😁🎉Další kapitolka by mohla vyjít do pátku, ale nevím. 🤷♀️🤔
Gigi❤️
ČTEŠ
Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️
FanfictionUkázka z knihy: ***** "Johnsonová vysvětli mi to!" zakřiči přes celou společenku George Weasley "Co na tom nechápeš Weasley?!" zakřičím zpět, štěstí, že tu nikdo není "Všechno" řekne a já se na něj otočím "Tak to máš smůlu já ti to nevysvětlím dok...