24. Problémy kam se podíváme

461 18 2
                                    

Když druhý den pověděli svůj příběh jak se přestěhovali neboť jsou mudlorození, polokrevní s jedním a to mudlovským rodičem a proto ministerstvo ještě o nich nic neví. Řekli o sobě to co měli předvymyšlené a oni jim kupodivu uvěřili. Všichni. I zmijozelští. Překvapivě.

Jediný problém byl Dolores Umbridgeová, první náměstkyně ministra kouzel a zároveň profesorka obrany proti černé magii.

Nikdo nechápal proč se o ně ta růžová ropucha tak zajímá teda až na ty, o které se zajímala. Protože už Brumbál je varoval, že ji to určitě přijde divné a tak by si měli dávat pozor co kde a komu říkají. Opatrnost je v tu chvíli nejdůležitější. Ale nebudu to tady zbytečně okecávat.

"Jsou divný" pronesla do ticha Nala, když sledovali nové studenty.

"Něco skrývají" podotkla Angelina a zrovna kolem procházela Dolores.

"Kdo co skrývá?" ptala se ihned a oni se vyděsili.

"Myslíme, že to noví něco skrývají" vysvětlil ji Lee Jordan a ona chápavě přikývla a nad hlavou se jí rožla žárovka.

"Sledujte je a pak mi vše řekněte" navrhla a když přikývli odhopsala pryč.

"Vážně po nás chce abychom někoho sledovali?" podivila se Katie.

"Jo, ale není to jedno? My by jsme je měli sledovat" odpoví Alice a všichni se otočí tam kde by měli být. K jejich štěstí tam ještě pořád byli a nevšiml si jich.

***

"Nepřijde vám, že nás sledují?" prohodila Roxanne při pohledu na své rodiče, kmotru a jejich přátelé a tetu se strýcem co nemohli poznat.

"Jo přijde" souhlasila s ní Alice, která se podívala stejným směrem.

"Co si myslí, že zjistí, když nám pomáhá Brumbál" řekla Molly II a zasmáli se.

"To opravdu nevím" řekl mezi smíchem James.

"Měli by jsme jít, máme jasnovidectví" řekla Molly II a společně s Roxanne a Alice odešli.

"Jdrm hrát řachavého Voldínka?" zeptal se James.

"Jasně a pak si zahrajem smrijedné-šachy" navrhla Lily, která s Hugem šla navštívit příbuzné a všichni souhlasili.

"Pak bychom si mohli zahrát karty, co říkáte?" navrhl Fred a ostatní přikývli.

***

"Teď hrajou šachy, před tím hráli řachavého Petra a já si myslím, že si můžeme dát pauzu" řekla už značně protivně Alice. K jejímu štěstí s ní souhlasili takže přestali sledovat novou generaci.

"Nevím jak vy, ale já se jdu projít" řekla Nala.

"Sama?" ptala se jí Katie.

"Ne s Fredem" odpověděla ji a než stačila odejít tak ji Alice ještě řekla.

"Fajn, ale nezapomeň, že je za hodinu oběd a pak máme další hodinu"

"Ja to vím" křikla ještě Nala než zmizela za obrazem.

"Jdem dodělat tu esej pro Doli?" navrhla Katie.

"Jo, klidně" řekli unisono Angelina a Alice.

***

"Jak dlouho tady asi budeme?" zeptala se šeptem na hodině jasnovidectví Dominique.

"Nevím, ale byla bych radši kdyby jsme už byli zpět" odpověděla ji taktéž šeptem Alice.

"Jo navíc máme jeden-vlastně jich je víc problémů. Zaprvé Dolores Umbridgeová, zadruhé snad všichni nás sledují, zatřetí nevíme jak se vrátit a začtvrté James a Fred" řekla Molly.

"Moc problému" povzdechla si Roxanne a Dominique, Molly a Alice přikývli.

"Snad to přežijeme a brzo se vrátíme" řekla Alice a pak už začali věnovat pozornost Sybile Trelawneyové a hodině jasnovidectví.

Já vím kapitola nic moc, ale neva.

Příští by mohla být lepší a zase by se tam objevila Dolores.

A možná i mozkomor.. 🤫🤔

A taky Filch, Norriska a vrba mlátička.. 🤷‍♀️😂

Toť vše.

Gigi❤️

Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat