Týden utekl jako voda a už je 5. prosince což znamená, že zítra je ples. Mám takové tušení, že Nala jde s Fredem, Katie s Leem a Alice s Oliverem. O tom, že jdu s Georgem jsem jim neřekla, přece jim nenechám ujít šok.
Zrovna jdu na Astronomickou věž, kde mám sraz s Georgem. Potřebujeme vymyslet pomstu na Flinta, Rosiera a Higgse. Čím horší tím lepší a já nepochybuju, že to bude obyčejné či něco co si nezapamatují. No a abych to vysvětlila, tak před nedávnem ti tři narušili nás trénink. Máme hrát proti nim a musíme být připraveni. Takže jim to teď pěkně oplatíme, ale úplně jinak než oni nám.
"Ahoj" pozdravím ho a objemu ho
"Ahojki" opětuje mi pozdrav a objetí
"Takže máš nějaké nápady?" zeptám se ho s úsměvem a on se ušklíbne
"Růžový Flint, ale dál nevím" řekne a já se začnu smát při představě růžového Flinta
"No Rosier nesnáší slepice tak co hobv tu slepici přeměnit" řeklnu lstivě a George se na mě překvapeně podívá, ale zároveň se úšklíbne
"To není špatný nápad Angie"
"No a co Higgs?" přemýšlím nahlas
"Co ho na něco přeměnit, ale zároveň, aby zůstal člověkem" navrhne
"Jako například dárek?" zeptám se nezaujatě, ale George přikývne
"Chceš ho změnit na krabici dárků?" zeptám se nevěřícně
"Ne přeměnit, ale, že by měl na sobě krabici a na hlavě nějakou velkou mašli" řekne a já přikývuju. Zbytek času stavíme tím, že hledáme kouzla, která by nám pomohla.
***
Sedím ve velké síni s Katie, Alice, Nalou a pár míst od nás sedí George, Fred, Lee a Oliver. Já a George sledujeme dveře velké síně a čekáme kdy vejdou tři zmijozelové. Čekáme dalších deset minut a to už přijde divné ostatním a ptají se nás proč sledujeme dveře. Když už se chystám odpovědět otevřou se dveře a oni vejdou. Celá velká síň se na ně podívá a začne se smát. Snape zrudne zlostí a ostatní učitele se snaží nesmát. Dokonce i Minnie a to se často nestává.
Do Velké síně vstoupil růžový Flint a vlasy měl od růžových třpytek a zářivé růžové barvy. Pak měl ještě růžový habit, který svítil na kilometry daleko.
Higgs málem ani nevešel s tou krabicí kterou měl na sobě. Veliká zářivá krabice, která byla v zelené, žluté, fialové, růžové, modré a oranžové barvě. Na hlavě měl velikou mašli v zelené barvě s oranžovými třpytkami a nějakými růžovími kamínky.
Rosier byl slepice. Velká černá slepice, která mluvila, ale vždy po slově řekla kdák. Velikost měl asi jako větší rasa psa, ale pořád to byla slepice.
"Jak se vám to stalo?!" vyštěkl Snape. Flint už mu chtěl odpovědět, ale místo něj odpověděl Rosier
"Nevíme - kdák - pane - kdák - profesore" když to dořekne všichni vyprsknou smíchy a já s Georgem si plácneme.
Ovšem toho si všimne Snape a změní barvu rychle jako chameleon. Z rudé změnil na bílou a pak jednoduše spadl ze židle. Umbridgová vedle něj se vyděsila, neudržela rovnováhu a spadla na něj což způsobilo, že se všichni začali smát znovu. A takhle skončila dnešní večeře, což mi připomíná, že Rosier na zítřejším plese bude pořád slepice. Teda pokud profesoři nepřijdou na proti kouzlo
Tak konec téhle dnešní kapitolky. Doufám, že jste se pobavili při představě Flinta, Rosiera a Higgse. Další kapitola vyjde asi až v pátek, ale jistá si nejsem.
Gigi❤️
ČTEŠ
Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️
FanfictionUkázka z knihy: ***** "Johnsonová vysvětli mi to!" zakřiči přes celou společenku George Weasley "Co na tom nechápeš Weasley?!" zakřičím zpět, štěstí, že tu nikdo není "Všechno" řekne a já se na něj otočím "Tak to máš smůlu já ti to nevysvětlím dok...