Lektvary pro nějaké studenty jako například pro Hermionu Grangerovou byly zajímavé. Naopak pro někoho jako je Harry Potter a Ron Weasley byly lerkavry nudné. A pro někoho jako je Seamus Finnigan to byla noční můra.
Nové lektvary vyučoval Horácio Křiklan, který je narozdíl od Severuse Snape nekritizoval, neubíral zbytečně body a neměl přihlouplé poznámky. Spíš jim pomáhal a těm nejchytřejším nabídl účast v jeho klubu s názvem Kříklabův klub.
Hodně studentů o lektvary projevilo zájem, když je neučil Snape, což ho u mírně naštvalo, ale když mi Angelina s Georgem poslali dopis, omdlel a strávil týden na ošetřovně. Hodiny za něj převzala profesorka astronomie, Aurora Sinistrová. Profesorka s černými vlasy a modrými očima. Velice milá a nikdy neupřednostňovala žádnou kolej. Studovala jako jedna z mála v mrzimoru a nejvíc si rozumněla se Sybilou Trelawneyovou, profesorkou jasnovidectví a studující v havraspáru, ve stejném roce.
Hermiona Grangerová a Harry Potter, patřili k těm co byli v Křiklanově klubu a tak často chodili na jeho večírky a večeře, kde se neřešilo nic zajímavého, ale Křiklan se rád všech vyptával jak už to má ve zvyku. No aspoň to není druhý Lockhart nebo všechno milovaná Dolores Jane Umbridgeová Filchová Popletalová Obecná samozřejmě myšleno v ironií. Ani bych se nedivila kdyby její nejlepší přátelé byli Bellatrix Lestrangeová, Šedohřbet a nebo dokonce sám Voldy.
Hermiona a Ginny se snažili přijít, jak to, že najednou jdou Harrymu lektavy a proč pořád sebou nosí učebnici lektvarů. Po zjištění, že patří princi dvojí krve - jak později můžeme zjistit, že patří Severusi Snapeovi- a přemluvení, aby knihu schovali, se Ginny s Harrym vydá do komnaty nejvyšší potřeby a tam knihu schovají. Taky ho tam Ginny políbí a tím dnem spolu taky začnou víceméně na nějakou dobu chodít. V tu dobu sice nevěděli jestli se rozejdou či ne, začali být pochyby ohledně války stejně tak jako nové a nové nápady ohledně úpravy budoucnosti. A tohle vše bylo teprve začátkem.
Jen 8.kapitol zbývá do konce!
Napište mi do komentářů, co si o téhle knize celkově myslíte, jak vás baví.
Může to být i kritika ať vím co je špatné, ale může to být i to co se vám zatím líbí.
Chci pouze vaše názory.
Jinak omlouvám se, že kapitola nevyšla ve 12:00, zapomněla jsem na čas.
Jinak další kapitoly vyjdou zítra a budou dvě😁.
Gigi❤️
ČTEŠ
Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️
FanfictionUkázka z knihy: ***** "Johnsonová vysvětli mi to!" zakřiči přes celou společenku George Weasley "Co na tom nechápeš Weasley?!" zakřičím zpět, štěstí, že tu nikdo není "Všechno" řekne a já se na něj otočím "Tak to máš smůlu já ti to nevysvětlím dok...