Na Grimmauldově náměstí 12 se ozvala hlasitá rána a všichni kdo v tu chvíli byli v domě se vyděsili. Sirius Black, Remus Lupin a Alastor 'Pošuk' Moody vyšli schody a podívali se do místností kde byla skupina děti na zemi a za neustálých hádek se postavili a začali si všímat, že už nejsou sami.
"Jamesi Siriusi Pottere, nenávidím tě!" zakřičela malá rudovlasá dívka ještě předtím než se všichni postavili.
"A to platí i pro tebe Frederick Lee Weasley!" dodala než se otočila na Remuse, Siriuse a Moodyho.
"Kdo ste a co tu chcete" zeptal se jich nenávistně Sirius s hůlkou namířenou na ně, stejně jako Remus a Moody.
"Můžeme vědět jaký je rok?" zeptal se jich chlapec s modrými vlasy.
"1995, proč?" odpověděl Remus a modrovlasý Teddy zbledl když uslyšel hlas svého otce.
"Proč jim to říkáš Remusi, jsou to smrtijedi!" řekl nenávistně Moody a na to se ohradila blondýnka vedle modrovlasého Teddyho.
"My nejsme smtijedi"
"A kdo teda jste" zeptal se jich stále nenávistně Sirius
"Asi nám nebudete věřit, je to pochopitelné, ale my jsme z budoucnosti, přesněji roku 2020" řekl Teddy a díval se na Moodyho a Siriuse. Na Remuse neměl odvahu se podívat.
"Kdo tam je?" zeptala se ze zdola Molly Weasleyová a Moody křikl
"Nějaké děti, které tvrdí, že jsou z budoucnosti"
"Tak ať jsou sem ne?" řekla Molly a Sirius s Moodym ji odpověděli
"Co když to jsou smrtijedi"
"Skloňte ty hůlky, měli by jsme je vyslechnout" řekl Remus a sklonil hůlku, chvíli po něm i Sirius s Moodym.
"Díky" řekl Teddy a Sirius jim ukázal ať jsou za nimi.
A tak skupinka patnácti dětí došla do obývacího pokoje Grimmauldova náměstí 12, které vypadalo jinak než jsou zvyklí ve své době. V pokoji už byli Molly a Arthur Weasleyovi, Nymfadora Tonksová, Albus Brumbál a s dětmi došli i Remus, Sirius a Moody.
"Takže kdo jste?" zeptal se jich mile Albus Brumbál a děti se po sobě vyděšeně a nejistě podívali
"Pane profesore, když to řekněme nezmění se budoucnost?" zeptal se ho nejistě Teddy a Brumbál mu hned odpověděl
"Jistě, že ne, až odejde my zapomeneme" když to Brumbál dořekl děti se uklidnili
"Tak já asi začnu" řekl Teddy a vystoupil ze skupinky, nadechl se a začal
"Jmenuju se Edward Remus Lupin-" začal, ale Remus ho přerušil
"Lupin? Ty jsi můj syn? Jsi-" tentokrát Remuse přerušil Teddy
"Ne nejsem vlkodlak, ale bývám mrzutý" usmál se a pokračoval
"Je mi 23, byl jsem v Mrzimoru a byl prefekt a primus" řekl, ale Tonksová se ho hned zeptala
"Kdo je tvá matka?" řekla zvědavě, ale pohybovala, že to je ona. Teddy pouze změnil svou modrou barvu vlasů na zelenou, červenou, žlutou a zpět na modrou.
"Já ti to říkala Remusi, že my dva budeme spolu" vykřikla na Remuse a Sirius se ji zasmál.
"No tak teď asi já" řekla blondýnka vedle Teddyho a všichni svou pozornost stočili na ni.
"Jsem Victoire Apolline Weasleyová-" začala, ale Sirius ji přerušil.
"Blonďatá Weasleyová?" zasmál se a Victoire nad tím protočila oči.
"Abych pokračovala, je mi 21 byla jsem v Havraspáru, prefektka a primuska" řekla a Molly starší se na ni usmála
"Kdo jsou tví rodiče?" zeptala se jí Molly starší
"Bill a Fleur Delacour" řekla a Molly se mírně zamračila, ale to už k Vic došla rudovláska.
"Ahoj já jsem Dominique Fleur Weasleyová a jsem mladší sestra Victoire. Je mi 16 a jsem v Havraspáru, hraju famfrpál na postu střelkyně" řekla a Molly si už zvykla, že Bill bude s tou francouzkou. A v tu chvíli se k Vic A Dom přidal blonďatý chlapec.
"Já jsem Louis Bill Weasley a jsem bratr Vic a Dom. Jsem v Nebelvíru, je mi 12" řekl a všichni tři zmizeli ve skupince dětí, ze které právě vyšla rudovláska a brunetka.
"Ahoj já jsem Molly II Elizabeth Weasleyová, jsem v nebelvíru, je mi 16" začala nejistě Molly II a hned jak to dořekla pokračovala brunetka vedle ní.
"Já jsem Lucy Nathalie Weasleyová, jsem mladší sestra Molly, je mi 14, jsem v Havraspáru, hraju famfrpál na postu střelkyně" řekla a pak rychle dodala" a naši rodiče jsou Percy a Audrey Collins" a s tím obě zmizeli ve skupince děti ze které už vycházek tmavovlasý chlapec táhnoucí za sebou svou tmavorudovlasou sestru.
"Já jsem Fred II Lee Weasley, je mi 17 a jsem v nebelvíru, hraju famfrpál na postu odražeče" řekl a všem bylo jasné, že má tresty tak často jako poberti.
" Jsem Roxanne Nova Weasleyová, je mi 16, jsem v nebelvíru, hraju famfrpál na postu střelkyně" dokončila a na všechny se usmála.
"A kdo sou vaší rodiče" řekla Molly zvědavě
"George a Angelina Johnsonová" řekl Fred II a s tím odešli do skupinky. Teď se objevila rudovláska s vlasy připomínající kdysi ty Hermioniny a chlapec s hnědými vlasy.
ČTEŠ
Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️
FanfictionUkázka z knihy: ***** "Johnsonová vysvětli mi to!" zakřiči přes celou společenku George Weasley "Co na tom nechápeš Weasley?!" zakřičím zpět, štěstí, že tu nikdo není "Všechno" řekne a já se na něj otočím "Tak to máš smůlu já ti to nevysvětlím dok...