Pohled třetí osoby:
Když vyšla ze společenské mířila jsem ke Komnatě nejvyšší potřeby, kde se měla sejít s Dom, Vic, Teddym, Alem, Scorpem, Rose, Lily a Alice, která vyšla dřív.
Šla co nejrychleji to šlo. Běžela chodbami a vlasy ji přitom vlály. Vybíhala schody a rychle mířila do KNP. Doufala, že ji nikdo nesleduje, a proto se několikrát otáčela a připadala si jako blázen! Ale kdo by v tu chvíli ne?
Kousek před KNP, zpomalila a snažila se nabrat dech. Pomalými kroky došla a zaklepala na dveře, aby věděli, že je to ona a ne třeba někdo ze studentů. Dveře ji otevřela Rose a když viděla její ustaraný výraz ve tváři, věděla, že něco je špatně.
"Vzhledem k tomu jak se tváříš, tak se něco stalo, že" řekl Teddy jen co k nim s Rose došla.
"Jsou si jistí, že něco skrýváme" potvrdila mu jeho domněnku.
"To není dobré" povzdechla si Victoire a schovala hlavu do dlaní.
"Co budeme dělat?" otázala se Alice.
"Nevím" kroutil hlavou Teddy.
"Tak či tak máme problém" rozhodila frustrovaně Rose rukama.
"Klid Rosie" snažil se Rose uklidnit Scorpius, ale marně.
"Jak se mám uklidnit? Nezapomeň, že máma je ministryně kouzel, takže by na to mohla brzy přijít!" máchala ve vzduchu rukama čím dál tím víc a ostatní kolem ní to začínalo víc a víc štvát.
"Hlavně musíme být klidní" namítl Teddy a všichni souhlasně přikývli.
"Ale co-" začala Rose, ale Victoire ji přerušila "Merlin, aide! L'essentiel est la paix et non les conjectures! Teda chci říct, že hlavní je klid a ne dohady, ano Rose?"
"Já vím" povzdechla si Rose a Scorpius ji na uklidnění objal.
"Měli by jsme zmizet, dokud můžeme" řekla potichu Alice, ale každý ji slyšel.
"Souhlasím" řekli Teddy a Victoire najednou.
A tak potichu odcházeli z Komnaty nejvyšší potřeby. Ovšem pár osob je opravdu sledovalo a čekali než vyjedou.
"Kam si myslíte, že jdete?!" křikla na ně Hermiona a oni se zastavili v pohybu. Pomalu se otočili a s hraným nepochopením se otočili.
"Mluvíte na nás?" za celou dobu poprvé promluvil Albus Severus Potter.
"Vidíte tu někoho jiného?" otázala se ironicky Ginny Weasleyová v budoucnu Potterová. (ne nemohla jsem si tu větu odpustit😂😅)
"Jo, vás" odpověděla Lily Lenka své matce, jenž to ještě netušila.
"Moc vtipné"
"Ani moc ne" zamumlala Rose Weasleyová.
"Aspoň někdo to ví" odpověděla Hermiona, jenž slyšela Rose a ostatní na ni nechápavě hleděli. Odbyla je mávnutím ruky.
"Kdo jste a co tu chcete" řekl Harry a "děti" se na sebe vyděšeně podívali načež si Teddy povzdechl.
"No... my... jsme z budoucnosti" vyhrkl na konci tak rychle, že ho sotva někdo mohl slyšet.
"Co prosím?" zeptal se Ron, který řekl něco chytrého čímž si vysloužil obdobný pohled Hermiony Grangerové, ta pár let Grangerové-Wealeyové.
"Jsme z budoucnosti" řekla sice potichu Victoire, ale i tak ji slyšeli.
"Z-z budo.. budoucnosti? Jako budoucnost za několik let?" zeptala se překvapená Hermiona a "děti" přikývli.
"Ano a většinou jsme příbuzní s vámi" řekla Rose a tím Hermiona a ostatní ztratili slova. V hlavách se jim honily myšlenky typu: Oni jsou naši příbuzný? Mluví pravdu? Jak jsou s námi příbuzný? Kdo všechno to ví? Věděl to Brumbál? A mnoho dalších, ale než se někdo zmohl něco říct děti odešly.
10 kapitol do konce!
A to nejlepší je, že ještě dneska vyjdou dvě kapitoly!
Nekecám mám už je předepsané😁.
Jinak můžete hádat co má Sirius za tajemství, které bude odhaleno v příští kapitole.
Jsem zvědavá co vymyslíte😁.
Ode dneška budiž vycházet denně dvě kapitoly tak, že v pátek vyjdou prodlení dvě dějové + moje poznámky ke knize takže v pátek vyjdou tři stejně jako dnes.
Od 37.kapitoly bude dej zajímavější a víc si s ním pohraju, takže bych měla odejít od originálu a dát to víc zajímavé.
Hezké čtení❤️.
Gigi❤️
ČTEŠ
Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️
FanfictionUkázka z knihy: ***** "Johnsonová vysvětli mi to!" zakřiči přes celou společenku George Weasley "Co na tom nechápeš Weasley?!" zakřičím zpět, štěstí, že tu nikdo není "Všechno" řekne a já se na něj otočím "Tak to máš smůlu já ti to nevysvětlím dok...