11. Tajemství hádek

858 35 9
                                    

Ráno když jsem se vzbudila bolela mě hlava, sice jsem toho vypila hodně, ale pořád si pamatuju co se dělo. Rozhlednu se po pokoji a vidím, že holky ještě spí. Potichu vstanu a nachystám se. Tak nikdo tu není taky proto, že je 6 ráno. A po včerejšku myslím, že tu přijdou až kolem desáté.

"Ahoj" řeknu mu.

"Ahoj" řekne mi zpět. Pak si sedneme do křesel a povídáme si.

"Jak se máš?" zeptá se mě. Merlin tyhle konverzace mi chyběly.

"Dobře ty?" odpovím mu.

"Taky" řekne a "Ted už" potichu zamumla abych ho neslyšela, ale já ho slyším. Nijak na to radši nereaguju.

"Z jakého důvodu se dneska budeme hádat" přemýšlím nahlas.

"Nevím.. Co třeba... Ne.. Počkej.. Protože...... Fred s Nalou se pletou do našich věci" ušklíbne se.

"Jo to je dobrý nápad" řeknu

"Nejaka kouzla?" navrhnu

"Třeba" pokrčí rameny.

"Jdeš na snídani? Teď tam ještě nikdo nebude" zeptá se mě a já přikývnu. Zvedneme se a jdeme společně do Velké síně.

Dlouho jsme si povídali a když přišli nějací profesoři vypadali vyděšeně a vtipně. Vážně vyděšený Snape je k smíchu. Když, ale viděli, že se nehádáme a jenom si povídáme tak pokračovali v chůzi. Raději jsme se podívali kolik je hodin. 9:32 oznamovali hodiny.

"To už je tolik? No nic mířím do knihovny ať to není nikomu divné když přijdou, ahoj" rozloučím se s Georgem a objemu ho. Jenže to už je přišliš i na Snape, který se začne dusit pitím a spadne že židle zatím co ostatním profesorům málem vypadnou oči překvapením. Jenom Brumbál se usmívá jakoby věděl, že už bude vše jen v klidu. Teda dokud si neřekne, že už ten trest končí.

"Ahoj později" jak to dořekne odcházím do knihovny dodělat esej do Bylinkářství a Lektvarů.

***po 3.hodinách v knihovně***

Konečně napsané všechny eseje a teď už jen se soustředit a promyslet si pořádně tu 'hádku'. Když procházím kolem Velké síně potkám holky.

"Ahoj" pozdravím je, jenže ony mě neviděly takže se lekly

"Merlin, vyděsila si nás" vyčte mi Katie a já se usměju

"Tak máte vstávat dřív" úšklíbnu se a za holkám vidím George, Freda, Leeho a Olivera

"V kolik si vstávala? Když jsem se vzbudily už si nebyla na pokoji" zeptá se Alice

"Něco kolem 6 myslím" odpovím

"Není to na tebe moc brzo Johnsonová? Přece jen si včera byla na té strašně párty" úšklíbne se George a ostatní se chytí za hlavy neboť za chvíli zvýšíme hlas. Ale existuje řešení pro příště, prostě budou méně pít.

"loo tak na tebe Weasley" odseknu a mám co dělat abych se nezačala smát, ale podle pohledu tuším, že George je na tom stejně

"Teprve ráno, a ty už jsi protivná" poznamená George a já protočím očima.

Nala, Alice, Katie, Fred, Lee a Oliver pomalu odchází. Nebo se o to spíš pokouší, neboť my o tom víme. Neumí být moc nenápadní. Měli by se učit od nás.

"A kam pak jdete" řeknu sladce jak Umbridgeová, oni se zarazí a otočí se na nás

"My? My nikam nejdeme" snaží se vymluvit Lee, já s Georgem jen protočím oči.

"Ne, odchází ta socha za vámi" řekne ironicky George

"Fakt? A nevíte kam jde?" řekne Oliver a všichni se začnou rozhlížet po nějaké živé a chodící soše.

"Vy jste idioti" řeknu oni se na mě nechápavě podívají

"Výjimečně s tebou musím souhlasit Johnsonová" zakroutí George hlavou.

"O čem to mluvíte?" zeptá se Nala, která nejspíš včera moc pila. Ostatně jako ostatní.

"Jdu do Prasinek uvidíme se později" řeknu a otáčím se k odchodu

"Já jdu za Hagridem, takže tě budu aspoň otravovat" odpoví mi

"Fajn, aspoň nejsi tak otravný momentálně jak oni" to už jsme, ale dávno za Velkou síni, a za nechapavými pohledy.

Tak by mě zajímalo co říkáte na nový přebal knihy?🤔 A co říkáte na to že Ange a George se zase baví, a na to jak reagoval Snape? 🤔😂

Mám nechat nový nebo starý?
Nový:

Mám nechat nový nebo starý? Nový:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Starý:

Za každou odpověď budu ráda❤️😁

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Za každou odpověď budu ráda❤️😁

Gigi❤️

Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat