Bölüm parçası: Lena~Skinny Little Bitch.
(multimedya'da mevcut)🍁
Betül ile eve çıktığımızdan bu yana ilk kez evde tek başıma kalmıştım. Yani normalde dışarıda olan hep ben olduğum için durum biraz garipti. Betül ben yokken ne yapıyordu acaba diye düşündüm ister istemez, çünkü benim çoktan sıkıntıdan içim şişmişti. Televizyonda da hiç bir şey yoktu.
Betül bu akşam Kenan'la birlikte dışarıda olduğundan, Demir de üniversiten arkadaşlarıyla erkek erkeğe kankalarıyla takıldığından, ve Azra'da henüz balayı tatilinden dönmediğinden ne yazık ki evde tek başına takılmak zorunda kalmıştım.
Dolayısıyla yapacak bir şey bulamıyordum.Sonra birden aklıma Asu kuşum geldi.
Bu akşam kız kıza takılabilirdik..
Hemen telefonu elime aldım ve Watsaptan Asu'ya hemen bi mesaj attım. Son zamanlarda pek bir içine kapanmıştı. Sebebini merak etmiyor değildim, ama kendisi çoğu şeyi sınıra gelmeden anlatmazdı ne yazık ki. Belki biraz kurcalarsam ağzından bir şeyler çıkarabilirdim.Gönderilen mesaj
Asukușum:Aşkımsu ne yapıyorsun? Bize gelsene Betül de yok, yalnızım takılırız..
Asukuşum yazıyor..
Ne yapayım ben de yeni geldim kurstan
evdeyim. Televizyonda Big bang teori'nin eski bölümlerini izliyordum. Olabilir aslında..Derya yazıyor..
Ne kursuydu kuşum?Asukușum yazıyor..
Fotoğrafçılık Deryaa. Demiştim hatırlamıyor musun?
Derya yazıyor..
Hee tamam tamam şimdi hatırladım. Kafa gitti.😬
Tamam ozaman ben mısırları patlatıyorum sen içecek birşeyler al istersen film takarız.👯♂️👯♂️Asukușum yazıyor..
Ok. Bebek yarım saat'e sendeyim. Alman pastası da alam mı sana? 🤞😘Derya yazıyor...
Sen bu işi biliyorsun kızım😋Asukușum yazıyor..
Ok.kib.by🍀Watsaptan çıkıp telefonu orta sehpaya bıraktım ve hemen mutfağa koştum çiçeğim gelmeden yiyecek bir şeyler hazırlasam iyi olacaktı.
Yarım saat sonra zil çalınca kapıya koştum. Asu yine eli kolu atıştırmalık poşetlerle dolu bir halde gelmişti.
"Abartmışsın yine çiçeğim, bu kadar şeyi kim yiyecek." dedim elindekilerin yarısını alıp mutfağa geçerken.
"Kendimi durduramadım sanırım. Olsun gece uzun, yeriz." dediğinde, kaşlarım istemsiz merakla havalandı.
Arkamdan mutfağa kadar gelip elindekileri masanın üzerine bıraktıktan sonra ona dikkatle baktığımı fark edince.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON [Yarı texting] [TAMAMLANDI]
RomanceMasama doğru yaklaştı, ve tam karşımda durdu. Eğilerek iki elini de masaya koydu. Yüzüme doğru biraz daha yaklaşarak, sanki bir sır veriyormuş gibi kısık sesle; "Biliyor musun? Gözlerini deviriyorsun.. Ve ben ufaklık, göz deviren yaramaz ve gamzel...