51.BÖLÜM[FİNAL]~🕸️

9.8K 345 247
                                    

Bölüm parçası : John legend~conversations in the dark
(multimedya'da mevcut)
💜
(Bu şarkıyı final bölümüm için özellikle ve uzun bir süre önce seçmiştim.. Gerçekten inanılmaz anlamlı bir şarkı video'yu özellikle Türkçe çevrili koyuyorum ki sizde görebilesiniz🥰🥰)

🦋🦋🦋

7 yıl sonra..

"İyi ki doğdun baba! İyi ki doğdun baba! İyi ki doğdun, iyi ki doğdun, iyi ki doğdun babaa!"

"Senin de doğum günün kutlu olsun meleğim. Bu ne güzel bir sürpriz böyle sabah sabah.."

Bora, elinde minik bir pasta ile yatağın ortasında oturmuş olan kızı ve karısının sesiyle birlikte gözlerini yine güzel bir sabaha açmıştı. Evet bugün doğum günüydü, aynı şekilde kızı Nil kiana'nın da öyle. Bugün kendisi 40.yaşına girerken, kızı da 7.doğum gününü kutluyordu..

Tam 7 yıldır her doğum günü, böyle mükemmel bir ailenin parçası olduğu için Tanrıya şükrederek geçiyordu.. Kızı, heyecanlı ama bir okadar sabırsız bakışları ile babasının mumları üflemeden önce dilek tutmasını beklerken, Bora ise bütün dileklerinin zaten çoktan gerçekleştiğini düşündüğü için, sadece dilek tutuyormuş gibi gözlerini kapatmıştı. Kızını daha fazla bekletmek istemeyen Bora, gözlerini açıp mumları üfledikten hemen sonra, onları tekrar yaktı, çünkü bu kez pastaya üfleme sırası Nil Kiana'daydı.

Bu artık kendi aralarında, zamanla süregelen eğlenceli bir rituel haline dönüșmüştü.
Güzel kızı da dileğini dileyip, mumları üfledikten sonra, sıra her zaman ki gibi hediyeleri vermeye gelmişti.
Bora bunca zamandır kızına tek bir kural koymuştu, Ondan her sene aynı hediyeyi istiyordu; Sadece girdiği yaş kadar öpücük.. Karşılığında kendisi ise kızına onun istediği bir şeyi alıyordu, ama bu kez Bora farklı bir hediye almıştı, ve kızının bundan haberi yoktu, yani biraz sürpriz olacaktı.

Nil Kiana hiç beklemeden babasına bu yıl ki hediyesi olan 7 güzel öpücüğünü verdikten sonra, sabırsızlıkla kendi hediyesini beklemeye başlamıştı. Ama ondan önce Azra'nın hem sevgili kocasına, hem de güzel kızına başka bir sürprizi vardı. "Sıra bende.." diyerek, Onlardan önce davranıp arkasında tuttuğu minik hediye kutusunu çıkarıp ikisinin önüne koydu ve beklemeye başladı.

O sırada neden sadece bir hediye kutusu olduğunu anlamaya çalışan kızı Nil Kiana ise dudağını sarkıtarak,
"Ama sadece bir tane hediye kutusu var Anneciğim? Bana yok mu?" diye sordu hayal kırıklığına uğramış bir halde.

Azra, kızının bu haline içten içe gülse de, "Aslında bakarsan Aşkım böcek, bu hediye ikinize ait. Yani bir kutuda, iki hediye var.." diye cevapladı.

Bora ve kızı iyice meraklanmıș bir halde kutuyu açmaya başladılar. O sırada Azra da büyük bir heyecanla verecekleri tepkiyi merak ediyordu.
Kutuyu açtıklarında ise içerisinden bir çift minik bebek ayakkabısı çıkmıştı. Bora şaşkınlıkla Azra'ya bakarken, Nil Kiana ise hiç bir şey anlamamış gibi görünüyordu.

"Ama bu bebek ayakkabısı?" dedi hayal kırıklığına uğradığını belli edercesine.

"Evet küçük hanım öyle.."

"İyi de ben artık bebek değilim ki, bunlar bana olmaz?!" diye söylendi, "Hem bunlar nasıl babam ve benim hediyem oluyor anlamadım? Bunlar babama da olmazlar ki.."

Artık Azra'da Bora'da kızlarının bu haline birlikte gülmeye başlamışlardı.

"Evet birtanem olmazlar, çünkü onlar zaten ikiniz için de değil.. Çok yakında ailemize biri daha katılacak, bunlar onun için.. Yani demek istediğim.. Sen artık abla oluyorsun.. Sana verebileceğim en değerli hediyeyi veriyorum canım kızım.. Seninle ağlayacak, seninle gülecek, ömür boyu seninle yürüyecek, bir gün biz olmasak dahi, seni asla yanlız bırakmayacak bir kardeş. "

PATRON [Yarı texting] [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin