Bölüm parçası: Danileigh°Chris Brown~ Easy..
(multimedya'da mevcut)🍁
"Ya ben kapatmak istemiyorsam?"
Güzel bir soru diye geçirdi içinden Asu. Şimdi ne yapacaktı?
Başını kaldırdığında Burak bey'in kararlı bakan Çelik mavileriyle göz göze gelince, bir an ne diyeceğini bilemedi. Karşısında ki adam niyetini belli edercesine gözlerini bir an olsun Asu'nun gözlerinden ayırmıyor, aç bir kurt misali Asu'nun vereceği cevabı sabırla bekliyordu. Bu da Asu'nun direncinin kırılmasına ve verdigi kararı sorgulamasına sebep oluyordu..
Kendini toparlayarak, aralarında ki bu sessizliğin daha fazla uzamasına ve birbirine girmiş duygularına engel olmak adına,
"Düşüncelerim halâ aynı Burak bey. Ben halâ bu şirkette çalışıyorum ve siz de benim Patronlarım'dan birisiniz. Dolayısıyla aramızda bir şey olabilme ihtimali pek olası değil açıkçası.." diyerek konuyu kapatmaya çalıştı.Bir senedir köşe bucak kaçtığı adam, karşısında cesurca birşeyler yaşamaktan bahsederken, kendine hakim olmak zaten yeterince zordu. Bir de üstüne işleri daha beter hale getirmeye hiç gerek yoktu. Aslında derinlerde bir yerlerde biliyordu ki Burak bey birazcık ısrar etse kendini olduğu gibi koyverecekti. Ama bu deli saçması düşünceleri susturarak, duygularına hakim olmaya çalışıyordu..
Her ne kadar içindeki ses çığlık çığlığa tam tersini söylüyor olsa da, bunun en doğru karar olduğunu biliyordu..
Burak ise tek kelime dahi etmeden, tam On dakika'dır Asu'yu dinliyordu. Genç kadının beden dili her şeyi itiraf ettiği halde, kendisi ısrarla duygularını inkâr ediyordu..
Ergenliğe adım attığı günden beri kadınları okumak onun için bir eğlenceye dönüşmüştü. Tıpkı merakla çözdüğü bir bulmaca gibi.. Şimdi ise çocuk oyuncağından farksızdı.
Kadınlar çoğu zaman bedenlerinin kendilerini ele verdiğinden habersiz, hissettikleri duyguların tam tersini söylerlerdi. Tıpkı şuan olduğu gibi.. Ve işaretleri iyi okuyan bir adam bunun bir tür kaçan kovalanır taktiği olduğunu iyi bilirdi.. Yani bir kadın her hangi bir şeyi istemediğini iddia ediyorsa eğer, muhakkak tam tersini söylüyor demekti.. Yani çoğu zaman..
Ve istekli ama kaçak oynayan bir kadını elde etmenin en kolay yolu, ona onun taktiği ile cevap vermekti..
Burak nihayet oturduğu yerden yavaşça kalkıp Asu'ya doğru yürüdü. Ve tam karşısında durdu. Bir şey söylemeden önce karşısındaki kadının neler olduğunu anlamaya çalışan, merakla açılmış bal rengi gözlerine uzun uzun baktıktan sonra, bir elini genç kadın'ın elinin üzerine koyup baş parmağı ile yumuşak daireler çizmeye başladı.
Ufak temaslar, derinlere hapsedilen duyguları harekete geçirmenin en iyi yoluydu..
Daha sonra etrafından dolanıp tam arkasında durdu. Ve bu kez elinin tersi ile genç kadın'ın bileğinden başlayarak narin boynuna kadar parmaklarını gezdirdi. Ta ki dövmesine ulaşana kadar. Ve orada biraz oyalandıktan sonra sırtına dökülen uzun saçlarını eliyle kenara çekip güzel boynunu açığa çıkardı. Elinin altında ki kadifemsi pürüzsüz ten bir ürperti ile titrediğinde bundan büyük bir haz duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON [Yarı texting] [TAMAMLANDI]
RomanceMasama doğru yaklaştı, ve tam karşımda durdu. Eğilerek iki elini de masaya koydu. Yüzüme doğru biraz daha yaklaşarak, sanki bir sır veriyormuş gibi kısık sesle; "Biliyor musun? Gözlerini deviriyorsun.. Ve ben ufaklık, göz deviren yaramaz ve gamzel...