❀ Köszönet, Utószó, Rengeteg érdekesség ❀

171 8 1
                                    

A napfelkelte előtt van a legsötétebb, de a hajnal még mindig előtted van.
A távoli jövőben sem fogod elfelejteni ezeket a mostani napokat.
- BTS (Tomorrow)


Munkám végére érve ismét köszönettel tartozom nektek. Bevallom, először féltem, hogy nem fog nektek tetszeni ez a könyv, de hatalmas megkönnyebbülést jelentett számomra, hogy mégis. Őszinte leszek, imádtam írni. Nyáron jött meg az ihlet hozzá, s alig fél év alatt el is készültem minden fejezettel, plusz a lektorálással is. Büszke vagyok magamra a történetem miatt, holott sok hiányosságom van még, mit lehetne pótolni. Egy bölcs ember egyszer azt mondta, hogy egy könyvben a köszönetnyilvánítást a legnehezebb megírni. Igaza volt, mert ilyenkor csak a legmegfelelőbb szavakat kutatod, viszont ez nem egyenlő azzal, hogy meg is leled azokat. Mindenesetre én igyekszem. Köszönöm nektek azt, hogy végig elkísértetek ezen az úton. Azt, hogy izgultatok egy-egy részen, vagy hogy vártátok a következő fejezetet. A bíztató, dicsérő szavakat annál inkább. Köszönöm azoknak az embereknek, akik segítségemre voltak ez idő alatt! Hálás vagyok nektek az önzetlenségetekért.
Ne aggódjatok, sok dolgot rejtegetek még, nem állok le a munkával, reménységem szerint hamarosan ki is posztolok egy újdonságot. Még egyszer hálás köszönet!

Térjünk is át egyből az érdekességekre, ugyanis tudom ám, hogy mindenki ezt szívesebben olvassa, mint magát a köszönetemet.


Első

Eredetileg úgy szerettem volna megírni a történetet, hogy Yeo-San nyeri a versenyt, viszont végül elvetettem az ötletet, mert Jimin nyereségéből több lehetőséget tudtam kihozni.


Második

Maga a két főszereplőm fogadásának bizonyos részletei nem derülnek ki, ellenben tudom, hogy érdekel titeket. Jimin feltétele igazából nem csak az volt, hogy egy bizonyos időt kell eltöltenie az iskolájában, hanem az is hozzá tartozott kezdetben, hogy lefekszik vele (vagyis ezt gondoltam én feltételnek), aztán ahogy alakítottam Jimin személyiségét az utóbbit mégsem adtam hozzá egyéb szempontból. Yeo-San feltétele azt volt, hogy Jimin szálljon ki az életéből és hogy az eredményhirdetés alkalmával a fiú boruljon le a lábai elé megalázkodva mindenki előtt, ezért is jelent meg Chim akkor Sannie iskolájában.


Harmadik

Yoongi és Somin meg akkor kezdtek el járni mikor a lány elsős volt a gimiben. Yoongi meghallotta zongorázni Somint, mi annyira tetszett a fiúnak hogy írt neki egy dalt, aztán miután megmutatta a lánynak összejöttek.


Negyedik

Somin igazából sohasem felejtette el Yoongit, csak egyszerűen belefáradt abba, hogy a fiú folyamatosan megbántja őt.


Ötödik

A történetben eredetileg Boorának sokkal nagyobb szerepet szerettem volna adni, mivelhogy eredetileg össze szerettem volna Namjoonnal hozni.


Hatodik

Eredetileg a Hyunjun-Harin szálat szerettem volna befejezésnek méghozzá úgy, hogy ők is fogadást kötnek, mert az északi becsmérelni kezdi a délieket, mivel megbántja Harint. Aztán ezt is elvetettem végül.


Hetedik

Namjoon első barátnője régebben az elnök lánya volt, aki idősebb volt a fiúnál s a tanulmányait végezte Busanban.


Nyolcadik

Somin és Seokjin kapcsolata egy teljesen véletlen felindulásból alakult így, eredetileg nem is terveztem beleírni Jint a történetbe, ahogy Taehyungot sem, ám végül teljes létszámmal szerepelnek benne.


Kilencedik

Taehyung szerepe a történetben nem piskóta, ám hozzá kell tennem, hogy nem egészen gondolkodtam azon, hogy ilyen személyiséget adjak neki. Csak vitt a kezem és a gonosz cselekedetek elkövetője Tae lett. Valamiért túl sok teóriát olvastam ezidő alatt, szóval igazán magával ragadott az, mikor Taehyung leszúrta az apját egy törött üveggel... vagy mi. Minden esetre szeretném itt is tisztázni, hogy Ot7 vagyok és imádom Taehyungot.


Tizedik

Kevesebb részt terveztem írni, aztán az ötletek egyszerűen megállíthetetlenul özönlöttek a fejembe, ezáltal nem tudtam uralkodni a kezemen.


Nos, ez lenne minden apró részlet a könyvvel kapcsolatban, remélem egyik sem okozott nektek csalódást, inkább csak megmosolyogtatott benneteket. Ha van kérdésetek, azt nyugodtan tegyétek fel, nagyon szívesen választ adok nektek! Sok-sok puszit nektek, ígérem, nem tűnök el hosszú időre! Még utoljára hadd köszönjem meg, hogy itt voltatok velem! Nagyon szeretlek titeket!

If everything were different (Jimin ff.) [BEFEJEZETT]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz