Multi;Leyla...
🍃
Merdivenleri ağır ağır çıkarken beynimi istila eden sorular boğazımı düğümledi. Kimdi o kız? Onurla ne ilişkisi var? diye düşünemeden kendimi alıkoyamadım.
Mutfağa girdiğimi fark eden Onur dönmeden, "Kim geldi?" diye sordu. Bakışlarım sırtında gezerken konuşacak gücü bulamadım. Sessiz kalışım ardından Onur sorarcasına bana dönüp baktı. "Masal?"
Serçe yutkundum. "Bir kız." dedim konuşma yetimin geri gelmesiyle, elimi kaldırıp sanki kapı arkamdaymış gibi baş parmağımı kıvırıp arkayı işaret ettim. "Aşağıda. Seninle görüşmek istiyor." Dudaklarımı yana kıvırmaya çalışıp saçma bir ifade takındım. Aptallaşıyor muyum ben!
"Bir kız mı? Kim?" Yüzümde nasıl bir ifade varsa kısılan gözleri üzerimden ayrılmayınca yerimde kıpırdandım aptal gibi.
"Leyla."
Gözlerini kırpmadan bir kaç saniye yanlış bir şey söylemişim gibi yüzümde asılı kaldı. Başını hafif yana yatırıp hayret eder gibi kaşlarını kaldırdı. "Kim dedin?" Çok net ve duyabileceği tondan söyleme rağmen sesindeki tereddüttün, duyduğunu sindirememesine bağladım.
Elinde ne olduğunu anlayamadığım şeyi nereye koyacağını bilemeden etrafına bakındı. En sonunda masanın üzerine bırakıp, "Ta-tamam." diye mırıldandı kendi kendine. Panikledi mi o? Belki de heyecanlandı, ne yapacağını bilemeden etrafa bakıyordu. Gözleri tekrar beni bulduğunda, "Ben bakıp, gelirim." deyip rüzgar gibi yanımdan geçip gidince ardından öylece boşluğuna baktım.
Ayaklarımı hareketlendirip tezgahın üzerindeki sürahiden su doldurdum kendime. Bardağı parmaklarıma hapsedip doğruca sandalyeye oturup bir kaç yudum aldım. Kendimi telkin etsem de aklım aşağıda ne olduğuna gidiyordu. Bana ne oluyorsa! Kesinlikle saçmalama seansıma giriyorum.
Derin derin nefes alıp aptal düşüncelere kapılmamaya kendimi zorladım.
Nefes al Masal!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK NEFESTE AŞK
Teen FictionKüçük yaşta annesini kaybeden Masal, şımarık ve sevgiden yoksun olarak büyür. Gösteriş ve ışıltıdan ibaret olan hayatı toz pembe iken, bir gecede tüm ışıltılar söner, ruhunu saran renkler siyaha döner. Sıradan bir mahallede kendini bulduğunda yaşant...