Jak pomyślałem tak zrobiłem. Ostrożnie wziąłem telefon z szafki i ku*wa jest ciemno, musiałbym włączyć flasha. Dobra, wiem.
Zakryłem oczy chłopaka moją ręką i zrobiłem nam zdjęcie. Na szczęście się nie obudził. No i pięknie wyszło. Jeszcze mnie przytula. Zostawię je jakby coś nie poszło w moim planie. Choć jestem pewny, że wygram, ale przezorny zawsze ubezpieczony. Uśmiechnąłem się chamsko i poszedłem spać.*Rano*
Obudziłem się pierwszy. Która godzina?
Że co? 6.50 no nie wierzę pierwszy raz tak wcześnie wstałem. I to jeszcze w sobotę... No nie ważneJest dość jasno, więc zrobię jeszcze jedno zdjęcie. Wziąłem telefon, wpisałem hasło i włączyłem aparat. Odkryłem delikatnie mnie i chłopaka tak by było widać nasz ubiór, a sami wiecie jak wyglądaliśmy. Zrobiłem dwa zdjęcia, na których widać mnie w samych bokserkach i Marka w mojej bluzce i również samych bokserkach. Jeszcze ten dzieciak nadal się do mnie przytula. Urocze ku*wa w chuj.
Wyszedłem z jego objęć i poszedłem do toalety. Chyba nie muszę opowiadać po co... zwykła poranna toaleta.
Gdy już skończyłem udałem się na dół do kuchni zrobić jakieś śniadanie, bo byłem mega głodny. Dla młodego też by wypadało coś zrobić. Jakimś mistrzem kuchni to ja nie jestem, ale jajecznicę zrobić potrafię. To znaczy... Tak mi się wydaje.Skończyłem.
Teraz muszę sprawdzić czy się nie otruję. Wziąłem trochę na łyżeczkę i wziąłem do buzi... I powiem wam nie było takie złe. To znaczy inaczej, zjeść się dało. Przypalone nie było. No w miarę dobre. Jak na mnie. Dał bym takie mocne 5/10. Gesslerowa pewnie by to wyrzuciła i pozwała o próbę zabójstwa, ale to inna bajka.
Spojrzałem na zegarek 7.27, a młody dalej śpi, chyba pójdę go obudzić.Otwieram drzwi, a dzieciaka nie ma... może poszedł do siebie. W sensie do jego dzisiejszego pokoju. Jak się okazało był tam i wszedłem w nie odpowiednim momencie, bo chłopak się przebierał.
~311 słów
^°^°^°^°^
Hejka~
Tak jak obiecałam dzisiaj kolejny rozdziałWczoraj się pytałam ile chcecie rozdziałów na tydzień.
Będą 3
W poniedziałek, środę i niedzielęMiłego dnia/wieczoru♡
~Alia
CZYTASZ
TO TYLKO ZAKŁAD KOCHANIE ᴷˣᴷ
FanfictionŁukasz to 19letni uczeń liceum. Ze swoimi kolegami często się zakładają, tak jest i teraz... Łukasz musi rozkochać w sobie, pocałować i "zaliczyć" Marka 17letniego ucznia tego samego liceum. Czy mu się to uda? ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ Książka zawiera w...