Merhaba ♡
Başlıyoruz, hazır mısınız?
Buraya okumaya başladığınız tarihi atabilirsiniz...
Kitap düzenleniyor olduğundan dolayı satır arası yorumlar az, hatta yoktur ndjnsjsjsj satır arası yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.♡
Keyifli okumalar ♡
1.BÖLÜM "TANIŞMA"
"Cemre!" Birinin bana seslendiği duydum, gözlerimi açmak istedim ama uykum ağır bastı, uyandırılmak istenmemi göz ardı edip uyumaya devam ettim. "Cemre, uyansana hadi ya!" dedi her kimse ve uykumdan ayılmama neden olacak şiddete sarstı beni. Gözlerimi açtığımda karşımda kuzenimi gördüm. Gece gece azrail gibi dikiliyordu başımda.
"Ne oluyor Damla gece gece ya?" diye sordum gözlerimi ovalarken.
"Hadi gidiyoruz kalk." Kaşlarımı çattım, biraz doğruldum. Sırtımı arkaya yaslayıp ayılabilmek için gözlerimi biraz daha ovaladım ve uykulu çıkan sesimle konuştum.
"Nereye gecenin bu saatinde?" diye sordum ama saatin kaç olduğunu bilmiyordum. Uzanıp komodinin üzerinde duran telefonumu aldım ve saatin neredeyse 2 olmak üzere olduğunu görüp şaşkın gözlerimi Damla'ya çevirdim.
"Bak." dedi elini havaya kaldırırken. "Bende ne var?" diye ilave etti ve bir şey gösterdi ama onun yüzünü bile görmüyorken elindekini görmem mümkün değildi. Bunu fark etmiş olacak ki konuştu. "Bir dakika." deyip birkaç adım attı ve odanın ışıklarını açtı. Işık gözlerimi alırken yüzümü buruşturdum. O sırada yeniden yanıma döndü, elindeki araba anahtarını gösterdi. Bu neydi şimdi?
"Nereden buldun onu sen? Hem gecenin bu saatinde araba anahtarı göstermek için mi uyandırdın beni?" Göz devirdi, tepesinde topladığı kahverengi saçlarına elini geçirip ofladı ve yanıma oturdu.
"Bazen çok saf olabiliyorsun." dedi ve anahtarı gözümün önünde sallayarak konuşmaya devam etti.
"Babam uyumadan önce cebinden aldım."
"Neden?" diye sordum, bu kadar uykuluyken ve o bir açıklama yapmazken kendisini anlamamı beklemiyordu herhalde. Esnediğim için elimi ağzıma bastırırken bir anda elimi tuttu ve beni de kendisiyle birlikte ayağa kaldırdı.
"Kızım amma soru sordun kalk hadi!" dedi ve ayağıma dolanan yorgandan beni kurtardı. Bıkkınca oflayarak sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA DÜŞÜŞ
ChickLit"Biliyor musun?" dedi gözlerimin içine bakarak. Eş zamanlı olarak bana doğru bir adım daha attı, aramızdaki mesafeyi iyice kapattı. Gözlerimi ondan kaçırıp geri çekilmek yerine korkmadan, tüm cesaretimle ben de konuştum.⠀ ⠀ "Neyi?" Yüzünde hafif bir...