Merhaba <3
Bir önceki bölüme gelen yorumlarınız için çok teşekkür ederim, bu bölüm için de yorumlarınızı bekliyorum.
Oy vermeyi de unutmayın lütfen♡
Keyifli okumalar!
.
.
.
40.BÖLÜM "BİRLEŞMEK"
Zihnim, bana yaptığım şeyin yanlış olduğunu haykırsa da kalbim, doğru olduğunu söylüyor ve ben kalbimin sesini dinleyip Cihangir'in beni öpmeye devam etmesine izin veriyordum.
Kollarımı boynuna biraz daha dolarken Cihangir'in öpüşü sertleşti ve yatak odasına doğru yürüdü. Kalbim, yerinden çıkacak gibi atmaya başladığında odaya girdik. Dudaklarımdan sadece bir saniyeliğine ayrıldı, nefes almama izin verdi ve yeniden dudaklarımızı birleştirdi. Hemen ardından beni usulca kucağından indirdi, sırtım yumuşak yatakla buluştu ve üzerimde onun ağırlığını hissettim. Bir kez daha dudaklarımdan ayrıldıktan sonra fısıldadı.
"Seni çok seviyorum." Kalp atışım normalin üstündeydi. Ellerim titremeye başlamıştı ama yine de kendimi zorlayarak konuştum.
"Ben de seni çok seviyorum." Yavaş yavaş yüzüme dokundu ve öpmeye devam etti. Öpücükleri dudaklarımdan boynuma geçerken duraksadı. Korkak bakışlarla ona bakarken gözleri tekrar beni buldu.
"Şimdi değil." Söylediği şey beni şaşırtırken devam etti. "Böyle olmaz." Yanaklarımın kızardığını farkındaydım ama karanlık olan odada bunu görmediği için kendimi şanslı hissediyordum.
Cihangir geri çekilecekken gömleğinden tutup ona engel oldum. Şaşkın gözleri beni bulduğunda sadece gülümsedim. Onu kaybetmek istemiyorum, onu seviyorum hem de çok seviyorum ve bunu düşünmek utanç verici olsa da onu istiyorum.
"Cemre," dedi kısık sesiyle ve ne yapmak istediğimi anlamaya çalıştı. Fakat bunun için ona fırsat vermeyip tuttuğum gömleğinden kendime doğru çektim ve bir kez daha öptüm. Sanırım bu, hayatım boyunca yaptığım en cesur hareketti ve pişman olmayacağımı çok iyi biliyordum.
Cihangir anında beni öpmeye başlarken gözlerimi kapattım. Dudaklarını tekrar boynumda hissettiğimde sadece gülümsedim. Ta ki ellerini tişörtümün ucunda hissedene kadar. Cihangir tişörtümü yavaş hareketlerle çıkartmaya çalışırken gergince üzerinde uzandığım çarşafı sıktım. Tişörtümü bir kere de çıkartırken titreyen ellerim onun gömleğinin düğmelerine gitmişti. Kendimi ilk defa hem bu kadar utanmış hem de cesur hissediyorum.
Yine de bu gece utanma duygusunu bir kenara bırakmış ve cesaretimin verdiği güçle bir daha ayrılmamak üzere onunla bir bütün olmuştum.
*****
Çalan alarmın sesiyle gözlerimi araladım. Başım çok fazla ağrıyordu ve alarm çalmaya devam ediyordu. Oflayarak doğrulunca üzerimde hiçbir şey olmadığını fark ettim ve dün gece olan şeyler bir bir aklıma geldi. Utanç duygusu kendini belli ederken yanaklarımın kızardığına yemin edebilirdim. Yavaş hareketlerle yan tarafıma döndüğümde Cihangir'in olmadığını gördüm. Nerede olduğunu merak ederken hâlâ çalan telefonu elime aldım ve alarmı kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA DÜŞÜŞ
Chick-Lit"Biliyor musun?" dedi gözlerimin içine bakarak. Eş zamanlı olarak bana doğru bir adım daha attı, aramızdaki mesafeyi iyice kapattı. Gözlerimi ondan kaçırıp geri çekilmek yerine korkmadan, tüm cesaretimle ben de konuştum.⠀ ⠀ "Neyi?" Yüzünde hafif bir...