Merhaba <3
Bir önceki bölüme gelen yorumlarınız için çok teşekkür ederim, bu bölüm için de yorumlarınızı bekliyorum.
Oy vermeyi de unutmayın lütfen♡
Keyifli okumalar!
.
.
.
10. BÖLÜM "UÇURUM"
Dakikalardır telefonun başında babamın telefonu açmasını bekliyordum. Telefon 2 defa kendiliğinden meşgule düşmüş, buna rağmen aramaya devam ediyordum.
"Hadi baba hadi!" deyip gergince sallanmaya başladım.
Sadece 30 saniye kadar sonra “Alo?” dediğini duydum ve heyecanlandım.
“Baba!” dedim telaşla.
“Cemre sen misin?”
“Evet benim," dedim, sesim titredi bunu söylerken. Bana yaptığı şeyi bir türlü kabullenemiyorum ama şu an tüm bunların önemi yoktu. Şu an önemli olan tek şey hepimizin kurtulmasıydı.
“Sen kurtuldun mu?”
“Kurtuldum baba, konuşmamız lazım seninle," dedim telaşla, daha fazla vaktimiz kalmamıştı. Cihangir her an gelebilirdi buraya.
“Sen nasıl kurtuldun onlardan?" diye sordu.
“Seninle konuşmamızı duymuşlar, baba senin benden vazgeçtiğini düşününce bıraktılar beni,” dedim.
“Ben senden hiçbir zaman vazgeçmedim kızım ben sadece...” Cümlesini tamamlamasına izin vermeden konuştum.
“Bunları yüz yüze konuşalım baba, bana anlatman gereken çok şey var," dedim ve kapıya doğru baktım. Yakalanmaktan delicesine korkuyorum.
“Sen peşinde kimsenin olmadığına emin misin?”
“Eminim baba, merak etme sen. Hiç kimse yok peşimde," dedim.
“Tamam kızım ama sen yine de gelirken dikkatli ol.”
“Tamam olurum," dedim ve bir an önce yerini söylemesini bekledim.
“Hani sen küçükken amcamlarla beraber hafta sonları gittiğimiz bir dağ evi vardı, hatırlıyor musun?” diye sordu.
“Hatırlıyorum.”
“Ben oradayım," dedi.
“Hemen geliyorum," dedim, tam telefonu kapatacakken yeniden konuştu, duraksadım.
“Cemre."
“Efendim baba?"
“Dikkatli ol kızım, seni bir daha yakalamasına izin verme," dedi, gözlerim doldu ve hüzünle iç geçirdim.
“Tamam baba,” deyip telefonu kapattım ve hızlıca odama gittim.
Odaya girince Cihangir’in bana verdiği telefonun çaldığını fark ettim. Onu umursamadan Damla’nın benim için bıraktığı telefonu aldım ve Damla’ya mesaj yazdım.
“İki saat sonra dağ evinde.”
Hemen gönderdim mesajı, o ne yapacağını çok iyi biliyor diye içimden geçirirken telefon titredi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA DÜŞÜŞ
ChickLit"Biliyor musun?" dedi gözlerimin içine bakarak. Eş zamanlı olarak bana doğru bir adım daha attı, aramızdaki mesafeyi iyice kapattı. Gözlerimi ondan kaçırıp geri çekilmek yerine korkmadan, tüm cesaretimle ben de konuştum.⠀ ⠀ "Neyi?" Yüzünde hafif bir...