Merhaba <3
Bir önceki bölüme gelen yorumlarınız için çok teşekkür ederim, bu bölüm için de yorumlarınızı bekliyorum.
Oy vermeyi de unutmayın lütfen♡
Keyifli okumalar!
.
.
.
25.BÖLÜM "HAYAL KIRIKLIĞI"
Annem bana merakla bakıp bir şeyler söylememi ya da en azından kendisiyle gitmemi beklerken olduğum yerde durmaya, sessiz kalmaya devam ettim.
"Hadi kızım, neden bu kadar düşünüyorsun anlamıyorum." diye ısrarcı oldu, bir kez daha etrafıma bakındım. Evet, en doğrusu buradan gitmekti ama ben bu sefer doğruyu seçmek istemiyordum. Doğruyu yapmak içimden gelmiyordu. Çünkü doğru olan beni mutlu etmeyecekti.
"Gelmiyorum ben," dedim bu yüzden, annem karşımda şaşkınca kaldı.
"Anlamadım?"
"Anlamayacak bir şey yok, sizinle gelmek istemiyorum. Nereye gidiyorsanız kendiniz gidin," dedim, bir adım geri gidip onlardan uzaklaştım.
"Mantıklı düşünemiyorsun," dedi, başımı olumsuz anlamda salladım.
"Hayır düşünüyorum. Mantıklı olanın seninle gelmem olduğunu biliyorum ama saçmalamak istiyorum. Bu yüzden de seninle gelmiyorum."
"Böyle bir hata yapmana izin veremem."
"Senden izin almadım zaten, şimdi git buradan. Ben burada kalacağım," dedim, öfkeyle baktı gözlerimin içine.
"Babanı öldüren bir adamın yanında mı kalacaksın?"
"Babam masum değildi."
"Masum değildi öyle mi?" diye sordu büyük bir öfkeyle.
"Öyle."
"Ne yapmış söyle o zaman, biz de neden masum olmadığını bilelim," dedi, cevap veremedim. Vereceğim bir cevap vardı ama onun ne olduğunu ben de bilmiyorum.
"Cevap bile veremiyorsun," dediğinde kendimi toparladım.
"Şimdilik ne olduğunu bilmiyorum ama öğreneceğim bir gün."
"Ya o çok güvendiğin adam sana yalan söylüyorsa, bunu hiç düşündün mü?" Bunu sorarak bana geri adım attırmaya çalışıyordu ama böyle bir niyetim yoktu.
"Çok düşündüm."
"Düşündüğün hâlde burada mı kalacaksın?" diye sordu, başımı salladım.
"Evet, burada kalacağım. Çünkü düşündüğüm hâlde yalan söylediğine inanmadım." Bir şeyler söyleyecek gibiyken devam edip engel oldum ona.
"Peki ya sen hiç düşündün mü anne? Babamla neden sürekli bir kaçış hâlindeydiniz, kimden kaçırıyordunuz siz?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA DÜŞÜŞ
ChickLit"Biliyor musun?" dedi gözlerimin içine bakarak. Eş zamanlı olarak bana doğru bir adım daha attı, aramızdaki mesafeyi iyice kapattı. Gözlerimi ondan kaçırıp geri çekilmek yerine korkmadan, tüm cesaretimle ben de konuştum.⠀ ⠀ "Neyi?" Yüzünde hafif bir...