55.BÖLÜM "GÜZEL BİR GÜN"

61.2K 3.3K 2.2K
                                    

Merhaba <3

Bir önceki bölüme gelen yorumlarınız için çok teşekkür ederim, bu bölüm için de yorumlarınızı bekliyorum.

Oy vermeyi de unutmayın lütfen♡

Keyifli okumalar!

.

.

.

55. BÖLÜM "GÜZEL BİR GÜN"

Yutkundum.

Kendime hâkim olmak için dişlerimi sıktım, ellerimi yumruk yaptım ve kendimi kasmaya başladım.

Ben şu an doğru mu görüyordum yoksa zihnim bana oyun mu oynuyordu?

Gözlerimi kapatıp tekrar açtım ve yine aynı görüntüyle karşılaştım.

Hâlâ aynı pozisyonda karşımda duruyordu.

Tut kendini Cemre.... Tut... Tut... Tut...

Tutamadım ve büyük bir kahkaha attım.

Cihangir ağzında tuttuğu gülü eline aldı.

"Niye gülüyorsun sen?" Bir elimle gülmekten kasılan karnımı diğer elimle gülerken düşmemek için duvarı tuttum ve katılarak gülmeye devam ettim.

"Cemre?" Cihangir'in sesini duysam da cevap veremedim. Gülmekten dizlerimin bağı çözüldü. Daha fazla ayakta duramayacağımı anlayınca yere diz çöktüm ve devam ettim.

Kim karşında ağzında bir tane gül, elinde kahvaltı tepsisi olan Cihangir görünce gülmezdi ki?

"Bayılacaksın şimdi gülmekten." Başımı kaldırdım ve Cihangir'e baktım. Ona cevap vermek için kendimi toparlayıp, ağzımı açmışken gözüm elindeki güle takıldı ve yeniden kendimi kaybedip gülmeye başladım.

"Manyak..." Gülmemin arasında zorlukla cümle kurmaya çalıştım. "Bir de ağzına gül..." Nefesim kesildi. Durup, derin bir nefes aldım. "Gül almış," deyip sonunda cümlemi tamamladım.

Gülmekten dolayı gözümden gelen yaşları silip yanında durduğum duvardan tutundum ve ayağa kalktım.

Cihangir'in elindeki kahvaltı tepsisinin içinde duran portakal suyunu alarak bir yudum içtim ve gülmekten kuruyan dilimi ıslattım.

"Kendine gelmişsindir umarım." Portakal suyunu tekrar tepsinin içine bıraktım.

"Hayatım boyunca bu anı asla unutmayacağım." Yeniden kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum.

"Amacım da buydu zaten," deyip o da güldü. Hâlâ kapının önünde duruyordu. Etrafına bir göz attıktan sonra odaya girdi ve ayağıyla kapıyı iterek kapattı.

"Bir şey diyeceğim," dedim ve elindeki gülü aldım.

Güle baktıkça az önceki görüntü aklımda canlanıyordu.

AŞKA DÜŞÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin