Merhaba <3
Bir önceki bölüme gelen yorumlarınız için çok teşekkür ederim, bu bölüm için de yorumlarınızı bekliyorum.
Oy vermeyi de unutmayın lütfen♡
Keyifli okumalar!
.
.
.
35.BÖLÜM "DERS"
Bazen hayatta duyduklarımıza inanmak istemez, gerçeklerden kaçmak isteriz. İşte şimdi ben de böyle bir durumdaydım. Az önce annemin dudaklarından dökülen cümlelerin gerçekliğine inanmak istemiyor, arkama bile bakmadan kaçıp gitmek istiyordum.
"Cemre," dedi Cihangir ve yanıma oturup koluma dokundu, dolu gözlerim onu buldu.
"Sen de duydun mu söylediğini?" Sordum, başını salladı.
"Duydum," dedi, sadece.
"Duydun," diye mırıldandım, şu an yaşadığım bu şey çok tuhaftı. Hiçbir şey hissedemiyordum. Hem de hiçbir şey hissedemiyordum. Neden böyle oluyordu ki?
"Cemre, kızım." Başımı kaldırdım ve tam önümde ayakta duran kadına baktım.
"Kızım?" diye yineledim, gözlerimin içine baktı.
"Sen benim kızımsın." Alayla güldüm.
"Ama sen benim annem değilsin, onu ne yapacağız?" dedim, sessiz kalırken gülerek konuşmaya devam ettim. "Sen benim annem değilsin, bunu sakın unutma!"
"Kızım ben..." Tamamlamasına izin vermeden bağırdım.
"Bana kızım deme!" diye bağırdım, şaşkınca kaldı karşımda, ayağa kalkmaya çalıştım ama acıyan bacağım buna izin vermedi. Cihangir bunu fark etmiş olacak ki kolumdan tutup kalkmama yardımcı oldu.
"Cemre," diyen kadını dinlemeden yıllarca anne dediğim o kadının yanına gittim.
"Mutlu musun?" Sordum ama cevap vermeden boş boş bakınca kendimi göstererek devam ettim. "Bu hâlde olmam seni mutlu etti mi?"
"Ben..." Tamamlasına izin vermedim.
"Sen çok iğrenç bir kadınsın," dedim yüzüne karşı ve hiç tereddüt etmeden.
"Az önce söylediğin o iğrenç şeyleri bildiğin hâlde, o adamla hatta artık adam bile diyemediğim o pislikle evli kaldın öyle mi?" Cevap vermeden yüzüme bakmaya devam edince sinirle konuştum. "Ne için katlandın bu pisliğe, üç kuruş para için mi?"
"Ben onu seviyordum," dedi hiç utanmadan.
"Senin sevgi dediğin o şeye yazıklar olsun. Gerçekten çok yazıklar olsun," dedim. "Sevgi böyle bir şey değil. Keşke gerçek sevginin ne olduğunu bilseydin de o pisliğe hissettiğin şeyin sadece hastalıklı bir duygu olduğunu fark edebilseydin." Cevap versin istedim ama vermedi, sessiz kalmaya devam ettim. Ondan cevap alamayacağımı anlayınca diğerinin yanına gittim. Annem olduğunu söyleyen o kadının karşısında durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA DÜŞÜŞ
Chick-Lit"Biliyor musun?" dedi gözlerimin içine bakarak. Eş zamanlı olarak bana doğru bir adım daha attı, aramızdaki mesafeyi iyice kapattı. Gözlerimi ondan kaçırıp geri çekilmek yerine korkmadan, tüm cesaretimle ben de konuştum.⠀ ⠀ "Neyi?" Yüzünde hafif bir...