Merhaba <3
Bir önceki bölüme gelen yorumlarınız için çok teşekkür ederim, bu bölüm için de yorumlarınızı bekliyorum.
Oy vermeyi de unutmayın lütfen♡
Keyifli okumalar!
.
.
.
56. BÖLÜM "HER ŞEYE RAĞMEN"
"Bazı bebekler, beşikte uyumayı sevmezler. Bu yüzden anne ve baba adaylarının, doğumdan önce bebekleriyle uyumaya alışmaları gerekiyor. Bunu, her gece uyumadan önce küçük bir yastıkla deneyebilirsiniz. Doğumdan sonra huysuz bir bebeğiniz olursa, bu denemeler için bize teşekkür edeceksiniz." Okuduğum kitabı kapattım.
"Ya beşikte uyumazsa?" Kendi kendime söylenerek elimdeki kitaba bir kez daha baktım.
"Cihangir bazen uyurken beni bile eziyor. Yemin ederim çocuk ezilir yatakta." Sanırım kitapta yazdığı gibi biraz denemek iyi olacaktı.
Cihangir'in kullandığı yastıklardan küçük olanını alarak yanıma koydum.
"Böyle oldu mu acaba?" diye sordum kendi kendime ve yastığı biraz daha düzelttim. Ardından da arkamı dönüp kitabı bırakmak için çekmeceye uzandım.
Kitabı koyacakken bir anda elimden kaydı ve yere düştü.
"Üf!" Yataktan eğildim. O sırada seslerden Cihangir'in banyodan çıktığını duydum.
"Cihangir, seninle bir şey yapacağız," derken yerden kitabı aldım.
"Öyle mi, neymiş o?" Meraklı sesini duyunca gülümsedim ama ona dönmeden çekmeceyi açıp kitabı içine koydum.
"Çok gerekli bir şey." Hareketlenen yataktan Cihangir'in yatağa oturduğunu anladım. Çekmeceyi kapatıp sonunda ona döndüm. Merakla yüzüme bakıyordu.
"Neymiş o çok gerekli şey? Çok merak ettim." Az önce yerleştirdiğim yastığa baktım ve Cihangir'in yastığın üzerine oturduğunu gördüm.
"Öldü." Şaşkınca Cihangir'in altında olan yastığa bakmaya devam ettim.
"Ne, kim öldü?" Cevap vermeyerek küçük bir çığlık attım ve onu itekleyerek üzerinde oturduğu yastığı, iğrenç bir şeye dokunuyormuş gibi iki parmağımla aldım.
"Cemre ne oluyor?"
"Çocuk öldü." Gözlerim doldu.
"Cemre güzelim ne oluyor, iyi misin sen?" Gözlerim dolu dolu elimdeki ezilmiş yastığa baktım. Bir süre sonra kaşlarımı çatarak Cihangir'e baktım.
"Az önce çocuğumuzun üzerine oturdun!" Öfkeyle konuştum. Cihangir önce karnıma sonra altına doğru baktı ve şaşkın bakışları tekrar beni buldu.
"Ne?" Elimdeki yastığa bakarken ağlamaya başladım ve yastıkla Cihangir'e üst üste vurarak konuştum.
"Al işte öldü öldü! Sen nasıl babasın be? İnsan evladının üzerine oturur mu?" Elleriyle kendini koruma geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA DÜŞÜŞ
Chick-Lit"Biliyor musun?" dedi gözlerimin içine bakarak. Eş zamanlı olarak bana doğru bir adım daha attı, aramızdaki mesafeyi iyice kapattı. Gözlerimi ondan kaçırıp geri çekilmek yerine korkmadan, tüm cesaretimle ben de konuştum.⠀ ⠀ "Neyi?" Yüzünde hafif bir...