- 4 -

4.6K 178 29
                                    


Çok güzel bir bölüm oldu.

İyi okumalar...

- BADE -

Şuan beynimin içinde eşşekler tepiniyordu. Beynim yanmıştı. Ders matematikti ve ders kaynatma işlemleri başarısız sonuç bulunca şuan ki sınıf durumu buydu. Ben daha fazla dayanamayıp kafamı sıraya gömdüm. Ve kendimi o çok sevdiğim uykuya bıraktım.

****

Kolumun deşilmesiyle kalktım. Uykulu birşekilde kalkmaya çalıştım ama üstümde ki kollar kalkmamı engelledi. Yunus bana kollarını sarmış uyuyordu şuan dışardan sevgili gibi dursak ta herkes bilirdi Yunus kardeşim gibidir. Ve ne zaman uyusam hem böyle kalkarım daha doğrusu kalkamazdım. Kolumu deşen kişi. Demir? Ders tarih miydi? Ne ara 4.derse girdik ya. En son 1.dersteydik.o kadar mı uyudum yahu? Demir'e' ne var ' bakışı attım. O ise Yunus ve bana delici Bakışlar atıyordu. Ve hemen beni kolumdan tutup sınıftan çıkardı. Ben daha ağzımı açmadan sırtım duvarla buluştu. Ne oluyo yahu?

" sevgilin mi?" dedi sessiz ama seri katil sesi ürpertisiyle sordu. Ben sanki konuşma yetimi kaybetmiş gibi konuşamıyordum. O beni kendi ile duvar arasına sıkıştırmıştı. Ona bu kadar yakınken nasıl konuşabilirdim. Yine onun o yoğun erkeksi kokusunu soludum gözlerimi kapatmamak için kendimle cebelleşiyordum. O yine sordu.

" sevgilin mi dedim!" dedi yine aynı sesle.

" H-hayır" diyebilmiştim. O gözlerimin en derinine bakıyordu ve hemen benden ayrılıp gitti. Sınıfın kapısı açıldı ve çete çıktı. Ben hala duvar da yapışık duruyordum. Hala az önceki olayın etkisinden çıkamıyordum.

- YUNUS -

Beynim yanmıştı daha 1. Derste olmamıza rağmen bu acımasız sistem 1.derse matematik koymuştu ve daha ayılamadan beynimiz yanmıştı. Zil çaldı ve ben Bade'ye döndüm uyumuştu bende yanına gidip Hale'yi kaldırdım ve Bade'nin yanına oturup kollarımı ona sardım ve uyudum.

Aniden Bade kollarımdan çıkınca düşmekten son anda kurtuldum gözlerimi tamamen açtığımda önde Demir arkasında Bade dışarı çıkıyorlardı pardon Demir Bade'yi çekiştiriyordu. Ne oluyoz lan? Ömer'e döndüm bana sinirle bakıyordu alt dudağımı ısırıp bakışlarımı tekrar kapıya çevirdim. Neden öyle baktığını bilmiyordum ama ona bakınca kalbimin ritmi değişiyordu. Ama çok yanlıştı. Düşüncelerimden ayrıldım ve kapıya adımladım. Kapıyı açtım. Duvara yapışmış bir Bade ve Merdivenlere giden bi Demir beklemiyordum.

Hepimiz çantaları almış okula yakın bir kafeye gelmiştik. Oturup Demir'in neden böyle birşey yaptığını konuşuyorduk.

" yoh artık ponçiğim" demiştim Sanem'e alttan tekme yediğimde ağzımdan acılı bir inleme kaçtı kafamı çevirdiğimde Ömer bana sahte bir ilgiyle

" ne oldu Yunus" dedi. Sinirle ona bakmaya başladım. O ise sırıtıyodu. Piç bilerek yapıyordu.

Az önce Sanem Demir'in Bade'yi benden kıskandığını söylemişti ben böyle bir tepki verince Ömer bana tekme atmıştı. Manyak herif. Bende ona sırıtıp

" beni kıskandığını bu kadar belli etme bebeğim" dedim. O kızartıp önüne dönünce hepimiz kahkaha attık.

- BADE -

Ömer ve Yunus arasında neler oluyor kısa zamanda çözmem lazımdı ama bu konuyu sonraya bıraktım. Sanem az önce Demir'in beni kıskandığını söylemişti ama bu imkansızdı. Of neden o gün yanıma geldi? Neden sınıfta beni tanımıyor gibi davrandı? Ve bu son yaptığı şey o kadar kafa karıştırıyordu ki ben ne düşünüceğimi kestiremiyordum.

YAĞMUR KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin