- BADE -" eve varabileceğinizi sanmıyorum"
Asya direk soru sordu.
" Kimsin sen!" vallahi bende çok merak ediyorum. Kim ki bu!
" Beni tanımaman üzdü" dedi ve gülümseyerek Asya'ya baktı. Asya şok içinde adama bakıyordu. Ben deadpool gibi bir Asya'ya birde adama bakıyordum. Ama ikisinin konuşmaya niyeti yoktu sanırım.
" hey hey hey durun biraz. Bakışmanızı bölmek istemezdim ama BU KAÇIK HERİFİN KİM OLDUĞUNU söyler misin?" dedim Asya'ya gülümseyerek. Asya girdiği transtan sonunda çıkıp konuşmaya başladı.
" Bu kaçık herif benim sevgilim" ağzım açık Asya'ya bakmaya başladım. İşaret parmağım ile ikisini gösterdim.
" bakın muhabbetinizi bölmek istemem ama gitsek iyi olucak." dedi Adam. Bu adamın adını öğrenmeliyim. Gittiği yöne doğru ilerlemeye başladık. Asya ve adam el ele tutuşup yürürken bende onların birleşen ellerine bakıyordum. Demir'i özlemiştim. Hem de çok.
*******
" acıktım " Asya ve Akın bana bezmiş bir şekilde baktı. Evet adamın adı Akın'mış. Benden bezmelerinin sebebi ise yola çıktığımızdan beri konuşmam. Akın benim kucağıma bir poşet attı. Oha be! İnsanım ben! İçini açtığımda atıştırmalıklar vardı. Dudak büzüp mecbur atıştırmalıkları yemeye başladım.
Araba bizim mahalleye girince kalbim fırlayacak gibi oldu. Araba durunca hemen indim ve koşarak kapıya vurmaya başladım. Kapı açılınca Sanem'le karşı karşıya geldik. Bana çığlık atarak sarıldı. Sarılmamız bitince gelen Hale ve Yaren'e sarıldım. Sıra abimlere gelince sıkıca onlarada sarıldım.
Gözlerim Demir'le kesişti. Gözleri kıpkırmızıydı. Akan yaşını sildim. Gülümseyip kollarımı Demir'e sardım. Vakit kaybetmeden kollarını bana sardı ve beni havaya kaldırdı. Hıçkırıklarla ağlıyordu tabi bende aynı şekildeydim. Sarılmış bir şekilde yere diz çöktük. Kokumu içine çekip saçımı öpücüklere boğdu. ( Nerde öyle erkek öxçşcpx )
Salona geçtik. Demir hala bana sarılmış bir şekilde duruyordu. Şikayetçi değildim. Onun kollarında olmak hayatımdaki en güzel yerdi. Kokusu burnuma doldukça gülücükler saçıyordum. Asya ve Akın da gelince konuşmaya başladım.
" beni kurtaran Asya'ydı."
" bunu söyliyiceğimi hiç tahmin etmezdim ama çok teşekkür ederim abla" dedi Demir.
" sorun değil. Kardeşimi küçük bir çocuk gibi ağlatan o müthiş kızı tanımak güzeldi." dedi Asya da.
" Bir sorun var" dedi Demir. Herkes ona merakla bakmaya başladı. " bu lavuk kim?" ablasını kıskandığınamı gülsem lavuk dediğine mi gülsem şaşırdım. Asya gerildi aynı şekilde Akın da.
" Demir, sevgilim. Şimdi şöyle" dedim dikkatini üstüme çekerek. " O lavu- aman yani Akın senin enişten" tepki vermeden bana bakmaya devam etti. Sonra kahkaha atmaya başladı.
" kafayı yedi sonunda" dedi Kerem abim. Buna gülerdim ama şuan ortam buna müsait değil.
Demir eliyle ablasını ve Akın'ı gösterip gülmeye devam etti. Gülmeyi kesince. " İyi şaka" dedi.
" ciddiyim Demir."
" Ne demek enişte. Gel lan buraya" diyip Akın'a saldırınca herkes Demir'i tutmaya başladık.
" ya Demir!" diye çığırdım. Durdu ve bana baktı. Ona gülümsedim " gel otur" dedim. Of'layıp kalktığı yere geri oturdu. Derin bir nefes alıp bende eski yerime oturdum. Herkes oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR KIZI
ChickLit# Cevaplar 1. Sıra 06.17.2021 # # Sorular 3. Sıra 06.17.2021 # # Karışık 7. Sıra 06.20.2021 Hayatının zorluklarına rağmen güçlü durmayı başaran ve daha sonra abilerinin onu bulmasıyla hayatı tepe taklak olan bir kızın hikayesi... İyi okumalar 📖