Herkes'e merhaba nasılsınız?
Umarım iyisinizdir. Bu dönemde kendinize daha çok dikkat edin. Lütfen tedbirlere uyun. Sizlere bir şey olmasını asla istemem.
Bu duyuruyu yazmamın sebebebini merak ediyorsunuz tabi ki, ben size harika bir haber ile geldim.
Yağmur kızı'nın ikisini yazıyorum. Yağmur kızı kitabı üzerinden devam edicek.
Yağmur kızı başröllerinden konuşalım.
Bade; asi, fevri ve dengesiz bir karakter bunu hepimiz biliyoruz zaten.
Demir ise Bade'nin aksine sakin ve olgun biri.
Yağmur kızına gelen iyi ya da kötü yorumlar var. Öncelikle kötü yorumlardan başlamak istiyorum.
Tabi ki benim de hatalarım olucak fakat bu kitapta Bade'yi başröl aldığı için onun haraketlerine ve karakterine göre yazmış olmam bu şekilde olaylara yol açıyor. Nasıl anlatsam bilmiyorum fakat bu karakter ve ben ayrıyız ben bu karaketeri yazıyorum Bade'ye göre hareket ediyorum ayrıyetten Demir'e de aynı şekilde.
Ama yine de bana hataları gösterip, uyardığınız için teşekkür ederim. Sizleri seviyorum.
Güzel yorumlara gelirsek, hepinizi kocaman öpüyorum. Benim güzel bebeklerim.
Sizlerin yorumlarını okurken o kadar güzel ve enerjik hissediyorum ki anlatamam. Bu kitapta yeri geldi üzüldük yeri geldi sevindik ve sizin güzel yorumlarınız sayesinde yüzüm güldü. Çok takipçim olmasa da yorumlarınız beni çok mutlu etti.
Sormak istediğiniz soruları burada ki yorumlara yazabilirsiniz.
Sizleri seviyorum, kendinize iyi bakın. Yağmur kızı kitabının ikisinde Allah nasip kısmet ederse görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın. Hepinizi kocaman kocaman öpüyorum <3 💞
🦋💞
***
Size karşı ben 💞💞
Ömer ve Yunus'u okurken siz, yazarken ben 🦋
Bölümü heyecanlı yerde kesince bana karşı siz💞🦋 ( MAHWYWOİWÜSMSKSOWM)
Yorumları okuyup duygulanan ben 💞💞💞🦋🦋
Yeni bölüm yazarken ben 🌺 MALQOWHYWIWĞWÜSMLSNSŞEL
Görüşmek üzere...... <3 💞💞🦋🦋🦋🌺🌺🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR KIZI
ChickLit# Cevaplar 1. Sıra 06.17.2021 # # Sorular 3. Sıra 06.17.2021 # # Karışık 7. Sıra 06.20.2021 Hayatının zorluklarına rağmen güçlü durmayı başaran ve daha sonra abilerinin onu bulmasıyla hayatı tepe taklak olan bir kızın hikayesi... İyi okumalar 📖