Uzun bir aradan sonra yine burdayım.
İyi okumalar.
- BADE -
Nefretle Mete ve Bulut'a bakıyordum. Arabaya yaklaştılar ama Asya kapıları kitledi ve Arabayı gelen Mete ve Bulut ikilisisinin üzerine sürdü. Bu haraketimizle geri adımladılar. Asya arabayla yavaş yavaş üstlerine gidiyordu. Asya bana döndü ve konuşmaya başladı. " bu yapacağım şey için üzgünüm. Sıkı tutun " dedi. Ben hala anlamayarak Asya' ya bakıyordum. Arabayı birden hızlandırdı ben de koltuğa yapıştım doğal olarak. Gözlerim sonuna kadar açıldı . Asya el frenini çekti ve biz Mete' lerin arabasının yanından drift atarak geçtik. Sanki herşey ağır çekimde olmuş gibiydi.
Anın etkisiyle Asya'ya küfür etmeye başladım. O ise bu halime gülüyordu. Aynı Demir gibiydi. Aklıma Demir gelince gözlerim doldu ve susup camdan bakmaya başladım.
" Bade? " Asya'nın bana seslenmesi ile ona döndüm.
" efendim "
" iyi misin? Neden ağlıyorsun? " akan göz yaşlarımı sildim ve konuşmaya başladım.
" iyiyim ama ben Demir' i özledim sanırım " gülmeye başladı.
" sanırım mı? "
" özledim işte . "
" tamam bak oraya gidicez . Hava kararmak üzere bir otele gidip kalalım yola sabah devam ederiz. " Asya'yı başımla onayladım. bu konuşmadan sonra arabada çıt çıkmamıştı. sessiz geçen yolculuğun ardından sonunda bir otele vardık ve arabadan indik. aklıma Mete'ler gelince Asya'ya döndüm. " Mete'ler peşimizden gelmedi mi? "
" geldiler ama atlattım."
" bana niye söylemedin ki ? "
" korkulacak bişey yok merak etme . Buraya kimse gelmez terkedilmiş kasaba burası "
" terk mi edilmiş? Neden ? "
" burada tuhaf şeyler olmuş "
" nasıl yani? "
" ilk önce odaya mı çıksak. Söz odada anlatıcam " başımı salladım ve birlikte otele girdik. Tabi ki resepsiyonda kimse yoktu. oradan bir odanın anahtarını aldım ve merdivenlere ilerledim.
" uzun süredir sanırım "
" ne ? "
" diyorum ki uzun süredir sanırım. Terk edilme süresi"
" ha. Evet. Uzun süre oldu"
odaya çıktık. Ben kendimi hemen yatağa attım ve gözlerimi kapadım. İlginç bir şekilde yatak sağlamdı. Kaşlarım çatıldı. Gözlerimi açtım ve Asya'ya baktım. Telefonuyla oynuyordu.
" Asya?"
" efendim? "
" burası uzun süredir tek edilmişti öyle değil mi ? " ne demek istediğimi anlamaya çalışıyordu.
" evet de neden ? "
" bu yatak sağlam. Bu nasıl olur. Kimse yok demiştin."
" bilmiyorum Bade. Sadece burasının terk edildiğini biliyorum."
" peki neden ? " oturduğu sandalye de doğruldu ve telefonunu yanında ki masaya bıraktı. Derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
" burada bir kadın varmış. Büyü yaptığını söyleyip inanmıyormuş " biraz durdu ve konuşmaya devam etti. " işte burada yaşayanlar da inanmıyormuş doğal olarak. Sürekli kadınla dalga geçip duruyorlarmış. Daha sonra kadın-" Asya'nın lafını bölen dışardan gelen sesti. İlk kapıya sonra da birbirimize baktık. Bende diyordum herşey normal ne zaman kötü bişey olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR KIZI
ChickLit# Cevaplar 1. Sıra 06.17.2021 # # Sorular 3. Sıra 06.17.2021 # # Karışık 7. Sıra 06.20.2021 Hayatının zorluklarına rağmen güçlü durmayı başaran ve daha sonra abilerinin onu bulmasıyla hayatı tepe taklak olan bir kızın hikayesi... İyi okumalar 📖