Güzel bir bölüm olduğunu düşünüyorum inşallah öyledir.
İyi okumalar...
- BADE -
" Mete olması imkansız" dedim. Herkes bana baktı.
" neden?" dedi Demir
" Çünki zeka küpü öyle olsa abimler tanır" dedim. Herkes onaylarken Demir onaylamadı.
" bu işleri arka plandan yürütmüş olabilir ya da canını yaktığımız adamın bir oğlu vardı." dedi. Düşününce biraz mantıklıydı ama bana hala çok saçma geliyordu.
" ama hala çok saçma" dedi Hale. Aklımı mı okudun be.
" neden?" dedi Burak abim
" Mete'nin babası yok diye biliyorum" dedi Hale.
" nereden biliyorsun?" dedim.
" araştırmıştım" dedi sakince.
" kızım sanane Elalemin adamından bide araştırdım diyo lan!" dedi Burak abim. Ne oluyo ya.
" A-a sanane be!" dedi Hale. Allah'ım yardım et ortalık karışacak. Biz bir abime bir Hale'ye bakıyorduk.
" ne demek banane!" dedi Burak abim.
" evet sanane! "dedi Hale.
" ayh yeter be! "diye bu sefer ben bağırdım. İkiside sinirle susarken biz bu hallerine sırıtıyorduk. Resmen dengesiz olmuştuk. Sonra hepimiz yine düşüncelere boğulduk.
Neden şimdi çıkmıştı? Üstelik mektup geldikten sonra. Çok şüpheliydi. Neden bütün olaylar beni bulur ki anlamıyorum yani. Aklıma Mete gelince kafamda eskiler canlandı.
***
İşten çıkmış eve doğru ilerliyordum. Saatte baktığımda 19.30 olduğunu gördüm. Adımlarımı hızlandırdım. Telefonu mu çıkarıp Sanem'i aradım.
"alo"
" efendim Bade"
" bişey lazım mı çıktım işten gelirken alayım"
" yoğurt al"
" tamam"
Diyip telefonu kapatıp cebime koydum. Ve önünden geçtiğim marketin hemen içine girdim. Ve dolap bölümüne ilerledim. Kapağı açıp en küçük yoğurdu aldım. Kasaya doğru ilerledim. Sıraya girdim ve sıranın bana gelmesini bekledim. Sıra bana gelince cebimden 10 tl yi çıkarttım ve kasiyere uzattım. Para üstünü ve yoğurdu alıp marketten çıktım. Eve doğru adımlarken önümde siyahlar içinde bir adam belirdi kafası yere eğikti uzundu ama kafasını eğince yüzü gözükmüyordu. Kafasını kaldırdığında karşımda Mete'yi gördüm.
Ben geri geri yürümeye başladım. O ise üstüme geliyordu. Elindeki parlaklığa bakınca bunun çakı olduğunu anladım. Gözlerim korkudan dolmuştu. Göz yaşlarım akmaya başladı kalbim deli gibi atıyordu ve elindeki çakıyı bana sapladı. İçimde hissettiğim soğuklukla ürperdim ve acıdan sesimi çıkaramıyordum. Elimi elinin üstüne koydum. Yavaş yavaş yere çöktüm oda benimle birlikte çöktü. Kulaklarım uğulduyordu görüşüm bulanıklaşıyordu. Sadece Mete'nin bana
" Aynı sizin zamanında bana yaptığınız gibi canınızı yakmaya geliyorum. Hiç beklemediğiniz bir anda gelicem." sözleri yankılandı sonrası koca soğuk bir karanlık....
***
Aklıma o zaman gelince ürperdim ve elim istemsizce karnıma yara izi kalan yere gitti.
" mektubu getirsenize" dedim. Sanırım mektupta benzer bir cümle geçiyordu. Mektubu getirdiklerinde hemen açtım ve okumaya başladım. Ve başka bir kağıda Mete'nin bana dediği cümleyi yazdım.
'kardeşinizi bulmanız iyi oldu artık zayıf bir noktanız var. Çok yakında görüşücez. Aynı sizin zamanında bana yaptığınız gibi canınızı yakmaya geliyorum.'
'Aynı sizin zamanında bana yaptığınız gibi canınızı yakmaya geliyorum. Hiç beklemediğiniz bir anda gelicem.'
Ve incelemeye başladık. Bu mektubu Mete'nin gönderme ihtimali yüksekti. Of'layıp arkaya sertçe yaslandım. Kafamı arkaya attım ve gözlerimi kapattım.
Mete neden böyle bişey yapsın ki?
Bunun gibi düşünceleri kafamdan atmak için uyumaya karta verdim. Uyku beni çağırınca ' hayır ' diyemedim ve uyudum.
°°°°°°°
Ayh çok heyecanlı acaba neler olacak.
İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR KIZI
ChickLit# Cevaplar 1. Sıra 06.17.2021 # # Sorular 3. Sıra 06.17.2021 # # Karışık 7. Sıra 06.20.2021 Hayatının zorluklarına rağmen güçlü durmayı başaran ve daha sonra abilerinin onu bulmasıyla hayatı tepe taklak olan bir kızın hikayesi... İyi okumalar 📖