- 18 -

1.1K 63 9
                                    

İyi okumalar.

- YUNUS -

Koltukta oturmuş bunu Ömer'e nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum. Kafamı kaldırdım ve beni izleyen Ömer'le göz göze geldik. Kalbimin atış hızı değişti. Allah'ım sen bana yardım et. Gözlerimi tekrar beyaz zemine indirdim. Hayır yani sen gel 2 yıldır seni dost bilen adama ' seni seviyorum ' de. Bu böyle olmıyıcaktı ne olucak sa olsun.

" Ömer"

" Efendim"

" sana bişey söylemem lazım" dedim. Derin bir nefes aldım. Bana doğrudan bakıyordu. Ama ben bu şartlar altında söyleyemem ki.

" söyle artık Yunus"

" seni seviyorum" dedim bir anda.

" bende seni seviyorum kardeşim" ona bakıp göz devirdim.

" öyle değil salak. Bildiğin aşığım" bana boş gözlerle baktı. Kalktım ve odadan çıktım. Omuzlarımdan koca bir yük kalkmış gibi hissediyordum. Bundan sonra neler olucak acaba.

Tuvaletten çıktım ve odaya geri döndüm. Ömer'in gözleri kapalıydı bende koltuğa kıvrıldım.

*****

Sabah gözlerimi açtığımda daha Ömer uyanmamıştı. Doktor odaya girince ayağa kalktım. " hastamız iyi çıkışını yapabilirsiniz. Ama çok iyi bakmanız lazım"

" şüpheniz olmasın"

" tekrardan geçmiş olsun"

" saolun"

Doktor odadan çıktı bende çıkış işlemleri için danışmaya gittim. Çıkış işlemlerini halledince odaya gittim. Ömer uyanmış hemşirede serumunu çıkarıyordu. Hemşireye teşekkür ettim bana gülümseyip odadan çıktı. Kaldık mı Ömer 'le başbaşa. Ömer'e döndüm ama yüzüne bakamadım.

" ben çıkış işlemini hallettim. Çıkalım hastaneden." dedim yanına gidip kalkmasına yardımcı oldum. Hala yüzüne bakmıyordum. Tam odadan çıkıcakken. Kapı hızla kapandı ve sırtın kapıyla buluştu. Ömer'in boyu benden biraz uzundu ve hafif kafamı kaldırdım.

" Ö-Ömer ne yapı-yorsun " sesim içime kaçtı sanki.

" benden kaçma." dedi sıcak nefesini yüzüme vurarak. Baştan aşağı titredim.

" ben kaçmıyorum" diyebildim zorla.

" emin misin" dedi. Ama bu kadar yakın olmasak mı bende de kalp var falan hani. Elleri başımın iki yanında sabitliydi ve yüzü yüzüme çok yakındı. Kapıyla bütünleşmiştim.

" sen mal mısın?" dedi birden. " abi tamam aşık ol. Olma demiyorum. Ama bana neden. Ne buldun olum bende" dedi gülerek. Ne düşüne biliyor ne de konuşa biliyordum. Ellerini belime koyup beni havaya kaldırdı. Bacaklarımı beline doladım. " bende seni seviyorum" dedi ve dudağıma yapıştı.

Nereye ölüyorduk.

- BADE -

Yunus ve Ömer eve el ele gelince hepimiz yani kızlar çığlık atıp üstlerine atladık. Yanlış okumadınız evet atladık ve bum. Yere çakıldık. Şimdi ise Yunus ve Ömer'i sorguya çekmiştik. Hale sırıtınca soracağı soruyu merakla bekledim.

" öpüştünüz mü?" sorduğu soruyla birlikte. Abimler ve Demir içtikleri - nedense hepsi aynı anda su içiyordu - suyu püstkürttüler. Yunus kızarırken Ömer sırıtıyodu. Ben Yunus'un yanına gidip sarıldım.

" uğraşmayın benim çocuğumla" dedim gülerek.

" konuş anne" dedi Yunus'ta bana sarılarak. " bırak lan sevgili mi?" dedi Ömer. Ve bu sefer Ömer Yunus'a sarıldı.

" ya ennem çok tatlısınız siz" dedi Hale. Yaren ve Hale de gelince sarıldık.

****

Yemeklerimizi yemiş içerde film izliyorduk. Çok sıkılmıştım. Abimler Demir'le benim arama oturmuştu. Kesinlikle (!) kıskanmıyorlar. Mutfağa gittim ve kendime su doldurdum. İçmeye başladım. Ne kadar susamışım! Acıktığımı hissettim ve dolaba yöneldim. Dolaptaki yemekleri yemeğe başladım. Biri arkamdan sarılınca hızla arkamı döndüm. " bensiz mi yiyiyordun sevgilim" dedi Demir. O da yemeğe başladı. Dolabı kapattık ve ellerimi yıkadık. Ellerimizi kuruladık. Demir beni kolumdan tutup kendine çekti ve Sarıldı.

" sana sarılmayı özlemişim kızım" dedi.

" daha sabah sarıldın Demir" dedim.

" olsun sen benim yanımdayken bile özlüyorum seni" dedi bende ona sarıldım. Birlikte içeri girdik. Hiç kimse yokluğumuzu fark etmemişti. Pis hainler! Oturduk ve filmi izlemeye devam ettik.

°°°°°

Diğer bölümde ipler artık kopuyor.

İyi okumalar.

YAĞMUR KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin