- 16 -

1.3K 68 13
                                    

İnternet sıkıntım var ama yakın zamanda hallolucak neyse ben sizi tutmıyım güzel bir bölüm oldu.

İyi okumalar...

- BADE -

Hastanede 2 haftamı doldurmuştum. Demir hiç beni tek bırakmıyordu. Şimdi ise çıkış işlemlerimi yapmak için gitmişti. Kızlar benim eşyalarımı topluyorlardı.

" o Esin'i hiç gözüm tutmamıştı zaten. Bide gidip Yunus'a yavşıyordu. Pis, kenafir." dedi Sanem.

" aynen ya o kız benim bi karşıma çıksın bak nasıl dövüyorum." dedi Hale.

" o kız tam bir-" Yaren tam konuşucakken elimle ağzını kapatıp " aman sakın" dedim. Ne olursa olsun, bize ne yaparsa yapsın kendi hemcinsime yapmadığı birşey için o iğrenç hitabı kullandırtmam.

Eşyaları topladık ve içeri Demir girdi. Bana bakıp hemen yanıma geldi ve koluma girdi. Bu haline gülüp göz devirdim. Herkes alışmıştı. Demir'in de yardımıyla hastaneden çıktım. Arabalara bindik not vardı. Alıp seslice okudum.

'Bade' nin ölmemesi beni üzdü ama olsun. 2. Plan devrede iyi şanslar. '

Sertçe yutkundum. Artık gerçekten korkmaya başlamıştım. Demirle birbirimize baktık. Endişeliydi. Telefonum çaldı arayan Hale idi.

+ efendim Hale.

- Bade not var

+ bizdede

- evde okuyalım

+ aynen

Telefonu kapattım. Eve vardık ve salona geçtik. Herkes arabasında bulunan notları çıkarttı. İlk biz okuduk.

'Bade' nin ölmemesi beni üzdü ama olsun. 2. Plan devrede iyi şanslar. '

Sonra Hale

' hiç beklenmedik bir zamanda. İyi şanslar. '

Sonra Sanem

' hiç beklemediğiniz kişilerle. İyi şanslar. '

Sonra Yaren

' size yine hastane yolu gözükecek. İyi şanslar. '

Sonra Yunus

' size sadece iyi şanslar. '

" nasıl yani? Neden Yunus ve Ömer'e not yok? Onlara sadece şans dilemiş."

****

Herkes odalara dağılmıştı. Bende odaya giderken biri benim kolumdan tutup odasına soktu. Sırtım soğuk duvarla buluşunca neye uğradığımı şaşırdım. Karşımda Demir vardı. Elini yavaşça ağzımdan çekti ve ellerini belime koydu. Hızlanan kalbim bana hiçte yardımcı olmuyordu. Kalbimizin sesi odada yankılanıyordu. Gözlerimin derinine bakıyordu. Ayaklarım beni taşımıyordu. Düşmemek için ellerimle kollarına tutundum. Bana yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Titredim ve gözlerimi kapattım. Ellerimle kollarını sıktım.

- YUNUS -

Ne hikmetse Ömer'le aynı odaya düşmüştüm. Elimdeki suyu bitirip odaya ilerledim. Kapıyı açtım ve içeri girdim. Kapıyı kapatıp arkamı döndüğümde gözlerim sonuna kadar açıldı.

" Pardon" diyip arkamı döndüm. Kalbimin ritmini düzene sokmaya çalıştım ama lanet olası kalbim söz dinlemedi.

" tamam. Dön" Ömer bunu dediğinde arkamı döndüm. Dönmez olaydım. Altında gri eşofman vardı. Bende sakin kalmaya çalışıp dolaba yöneldim. Bende kendime gri eşofman bulup giyinmeye başladım. Arkamı dönünce Ömer'in bana bakıp kendini sıktığını gördüm. Yatağa gidip Ömer'e arkamı dönüp yattım. Sol taraf çökünce Ömer'in yattığını anladım. Bacağı bacağıma deydi. Sanki elektrik çarpmış gibi hissettim. Hızla Ömer'e döndüm onun zaten bana dönük olduğunu görünce nefesimi tuttum. Sadece baktım.

- BADE -

Sabah belime dolanan güçlü lol kalkmamı engelledi. Dün yaşanan öpüşme aklıma gelince kızardım ve hemen yataktan Demir'i uyandırmadan çıktım. Odaya  gittim ve kapıyı kapattım. Dans etmeye başladım. Kızlarıda kaldırdım ve herşeyi anlattım bu sefer hepimiz dans etmeye başladık. Yorulduk ve oturduk.

" bana bak öyle hemen yüz verme." dedi Hale.

" aynen kendini ulaşılmaz hissetmesin." dedi Sanem.

" seni kaybetme korkusuyla yaşasın hep." dedi Yaren ve devam etti " başkasına gidebilme olasılığını düşünsün hep. Biz hareketlerinden sana neler yapacağını söyleriz. " dedi ve konuşmasını bitirdi.

Bunları yapmam gerekiyorsa yapıcam.

***

Herkes kahvaltı ederken ben Yunus ve Ömer'i izliyordum. Yunus biraz garip davranıyordu sanki sinirli gibi. Sonunda dayanamadım ve

" neyin var senin? " dedim. Herkes bana dönerken benim odak noktam Yunus'tu . Sonra herkes Yunus'a döndü.

" bana değil Ömer'e sorsanıza" dedi sinirle. Bu sefer de hepimiz Ömer'e döndük.

" bana bakmayın sabah bi anda böyle oldu. Ne olduğunu sordum yüzüme bile bakmadı."

" aslında ne olduğunu biliyorsun da hatırlamaya ihtiyacın var dur hatırlatıyım hemde fotoğrafla" dedi Yunus ve telefondan Ömer'e bir fotoğraf gösterdi. Bizde merak edip gidince bu fotoğrafın Ömer ve Esin'in samimi bir fotoğrafı olduğunu gördük. Herkes sinirle Ömer'e dönerken. Ömer fotoğrafı inceliyordu.

" hatırladım" dedi sakince " bu olay isteğim dışı oldu. Ben Esin'le konuşmuyordum zaten ara sıra zorunda kaldıkça. Tam size diyicektim ama Bade'nin olayı orta çıktı. Birden samimi davranmaya başladı karşılık vermedim. Neyse size afiyet olsun" diyip masadan kalktı ve hızla evden çıktı. Herkes yavaşça yerine oturdu.

" bunu o yaptı" dedi Yaren.

" bu yüzden bize iyi şanslar dile-" Yunus'un sözünü kesmesiyle herkes merakla ona baktı " hassiktir!!" diyip koşarak masadan kalktı ve dışarı fırladı bizde arkasından çıktık. Yunus çoktan arabaya binip gitmişti.

°°°°°°°°

Sizce neler olucak.

İyi okumalar...

YAĞMUR KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin