1. rész:

6.7K 265 0
                                    

-Most ezt miért kellett?-ordított rám Calum.

-Azért, mert egy pofátlan fasz vagy Calum Hood. Egy igazi seggfej-fröcsögtem, miközben Michael próbált visszafogni, de nehezen ment neki, mert ide-oda csapkodtam.-Michael, engedj el, mert te is megbánod!

-Ems, nyugodj le!-csitított legjobb barátnőm, Annabelle.-Addig Michael úgyse enged el, míg le nem nyugszol.

Láttam, ahogy Calumot Luke szedi össze a földről, és Calum az orrát fogja, amiből csöpög a vér.

Luke, Calum és Michael legjobb barátok. Senkit nem vettek be a körükbe. Az ő kis csapatuk szent és sérthetetlen.

És itt jövök én a képbe, amikor is első nap beléptünk az iskola épületébe. Természetesen Belle-el jöttünk be a suliba, és közben valamin irgalmatlanul vihogtunk. Nem figyeltem oda, hogy hova lépek, mert nem láttam semmit, annyira nevettem és véletlenül nekimentem Calumnak, aki olyan bunkón szólt hozzám, ahogy még senki. Én ezt természetesen nem hagyhattam annyiba, így egyszerűen közöltem vele, hogy egy faszfej, majd arrébb álltunk. Ezzel a párbeszédünkkel alapoztuk meg a kapcsolatunkat. Még nagyon gyerekek voltunk.

Calum 2 év alatt még pofátlanabb lett, mint volt. Valamiért rám talált, valószínűleg csak azért, hogy megfektessen. Egyre többször szólogat be, hogy mennyire vadítóan nézek ki, amitől nekem konkrétan a gyomrom kifordul a helyéről. Nos, a mai incidensünkről csak annyit kell tudni, hogy a folyosón vonultam végig, amikor Calum eljött mellettem, én gyilkos tekintettel figyeltem, majd visszakézből rácsapott egyet a seggemre, amikor mellém ért. Nekem nem kellett több, utána mentem, megragadtam a pólója nyakát és behúztam neki egyet.

-Remélem betört az orrod, te rohadék.-vigyorogtam önelégülten, Michael pedig végre elengedett.

-Rohadj meg.-nyögte fájdalmasan Calum.

-Így jár az, aki engedély nélkül nyúl hozzám.-felszedtem a cuccaimat a földről, nőiesen bemutattam neki és Belle-el angolosan távoztunk.

Belle elkísért a szekrényemhez, bepakoltam a tankönyveimet és előkaptam a gördeszkám.-Mehetünk!-csaptam be a szekrényajtót és egy széles vigyort küldtem Belle felé.

-Hallod, ha ezt megúszod…-kezdett bele a mondandójába, de én félbeszakítottam.

-Akkor megúszom. Ezért még egy kirúgást is bevállalnék.-vigyorogtam elégedetten.

-Te őrült vagy.-nevetett fel Belle.-Hova menjünk ma?

-Menjünk le a partra, utána pedig menjünk át hozzánk, anyáék úgy se lesznek otthon. Felhívom Ashtont.-halásztam elő a zsebemből a mobilom.

Sokszor csengett ki. Már éppen le akartam rakni, amikor Ashton felvette.

-Végre már. Azt hittem sose veszed fel.

-Neked is szia.-szólt bele a telefonba Ash.-Mizu Emsy?

-Ráérsz ma este?

-Attól függ mire.-nem láttam, de tudtam, hogy vigyorog.

-Ránk. Mármint rám meg Belle-re. Most indultunk el a suliból le a partra, aztán átmegyünk hozzánk, mert nem akarok egyedül unatkozni meg félni otthon.-vázoltam fel a tervemet Ashtonnak.

-Jöhet velem Jack? Nem akarok egyedül lenni két csajjal a nyakamon, az ciki.-nevetett fel.

-Rohadj meg! De persze, hozd Jack-et is.

-Oké, akkor a parton 15 perc múlva. Szia Emsy.

-Szia Slash.-vigyorogtam, mert tudtam, hogy utálja, ha így hívom, majd mielőtt reagálhatott volna, kinyomtam a telefont.

Belle-el a fiúk előtt leértünk a partra és a szokásos helyünk felé vettük az irányt. Ott általában senki sem tartózkodik, ezért az a mi kis baráti társaságunk búvóhelye. Ledobáltuk a cuccainkat a homokba, levettük a cipőinket én pedig még azt is megkíséreltem, hogy a trikómat leveszem. Nem zavart, hogy csak egy szál melltartóba és egy farmer sortba vagyok. Majdnem olyan volt, mintha fürdőruha lenne rajtam, meg hát amúgy se vagyok szégyenlős. Belle letelepedett a homokba napozni én pedig berohantam a vízbe. A térdemig vizes lettem, de nem zavart, mert jelenleg őrült meleg volt Sydneybe. Épp a karjaimat vizeztem be, amikor Ashton felkapott és beljebb rohant velem a vízbe, majd elhajított.

Prüszkölve jöttem fel a víz alól.-Ashton Irwin, a frászt hoztad rám ráadásul még meg is akarsz ölni. Úgy tudtam legjobb barátok vagyunk.-tártam szét a karjaim.

-Ezt a Slash-ért kaptad Emsy, meg azért is, mert legjobb barátok vagyunk.-vigyorgott rám Ashton.

-De én ma nem terveztem fürdeni.-csapkodtam a víz felszínét.

-Spontaneitás kicsi szívem.-fröcskölt a képembe egy adag vizet Ashton.

-Utállak.-nevettem fel és kiúsztam a partra, hogy időben megszáradjak, és hogy üdvözöljem Jack-et.

-Hali Emsy. Látom benedvesedtél Ashtontól.-röhögött ki Jack.

-Neked is szia Jack.-néztem rá gyilkos tekintettel.-Mi van ma mindenkivel? A világ összeesküdött ellenem vagy mi?-néztem kérdőn Belle-re.

-Mert?-lépett mellém Ashton és kérdőn fürkészett.

-Balhé. Szokás szerint.-bökte ki Belle anélkül, hogy felnézett volna.

-Mit műveltél már megint?-nézett rám kikerekedett szemekkel Ash.

-Betörtem Hood orrát. Azt hiszem.-mosolyodtam el.

Ash és Jack egy darabig csak pislogás nélkül néztek rám, majd elröhögték magukat.

-Te Emsy, én lassan elkezdek tőled félni.-nézett rám komolyan Ashton.

-Ugyan, nem kell. Téged nem bántanálak.-mosolyogtam rá Ash-re.

-És mit csinált amúgy az a gyökér, hogy orrba vágtad?

-Rácsapott a seggemre, én felkaptam a vizet és jól behúztam neki. Lehet kicsit erős volt, de nem érdekel. Michael fogott le. Tudod, a zöld hajú haverja Hoodnak.

-És az lesz a csoda, hogyha ezt megússza minden nélkül.-nézett fel Belle a telefonjából.

Este ötig lenn ökörködtünk a parton. A végére mindenki vizes lett, pedig nem úgy terveztük, hogy fürdünk is. Ashton kocsival jött le a partra, úgyhogy egyértelmű volt, hogy azzal megyünk el hozzánk is.

Mikor hazaértünk, elfoglaltuk a házban lévő összes fürdőt, hogy lemossuk magunkról a sós vizet. Összekapkodtam az otthoni cuccom, ami nem volt más, mint egy pamut sort és egy bandás trikó. A hajamtól csurom víz lett a pólóm, mert csöpögött belőle a víz, de nem akartam megszárítani, mert már így is nagyon melegem volt.

Levágtattam a nappaliba, ahol már Ashton és Jack ültek. A filmek között válogattak, hogy ma este melyiket nézzük meg. Végül a Texasi Láncfűrészes mellett döntöttünk. Megbeszéltük, hogy rendelünk pizzát is, mert most nem volt kedvem a konyhába sütögetni, miközben a többiek a filmet nézik. Végül Belle is megérkezett köreinkbe és kényelmesen bekuckóztuk magunkat a kanapéra. Épp egy ijesztő résznél tartottunk, amikor csöngettek. Ash a kezembe nyomta a pénzt, hogy majd ő állja a pizzát. Kihámoztam magam a takarók közül, mert hát az tök alapvető a horrorfilm nézéshez, majd az ajtó felé vettem az irányt. Kicsit megigazgattam magamon a sortom meg a felsőm, mert mindegyik egy kicsit elcsúszódott. Egy darabig babráltam a kulcsokkal, mert az istenért sem akart kinyílni az ajtó. Amikor végre kinyílt a fejemen 6 millió érzelem futott át egyszerre.

-Te meg mi a jó istent keresel itt?-néztem rá az előttem álló gipszelt orrú Calumra.

-Téged.-jelentette ki egyszerűen, én csak egyszerűen rá akartam csapni az ajtót, amikor elkapta a kezem és odarántott magához. Az orraink összeértek. Calum elégedetten vigyorgott.-Na innen most nem szabadulsz.-suttogta a számra, bennem pedig felment a pumpa.

australian affair ; |c.t.h.|Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora