14. rész

2.7K 154 3
                                    

Amikor Emily kimondta, hogy szakítanunk kéne, egész testemben megmerevedtem, de továbbra is folytattam a hasa simogatását és nem engedtem el. Olyan érzésem volt, mintha több ezer késsel szaggatnák darabokra a szívem. Em kiszabadult a szorításomból és hátát a falnak döntve a sötétben engem figyelt, csak az utcáról bevilágító lámpa világította meg az arcát. Szomorú volt és az arcán könnycseppek csillogtak. Felültem én is vele szemben és megfogtam a kezét. Lehet, hülye vagyok, de a kezeink tökéletesen illenek egymáshoz.

-Miért? Nem szeretsz?-csak ennyit kérdeztem.

-Nem arról van szó Calum. Szeretlek, és ezt te is pontosan tudod. Csak… Ashton.-Emily felhúzta a térdeit az arcához és összegömbölyödött.

-Őt jobban szereted…

-Nem. De el akar menni, itt akar hagyni, csak azért, hogy ne bonyolítsa tovább az életem, mert látja, hogy veled boldog vagyok. Az is voltam, egészen addig, amíg be nem vallotta, hogy a világon mindennél és mindenkinél fontosabb vagyok neki. Én nem akarom őt szomorúnak látni, de téged se és most fogalmam sincs, hogy mit csináljak.

-Hát az már régen nem jó barátság, ha burkoltan megzsarol azzal, hogyha nem őt választod, akkor elmegy. Sőt, igazából rákényszerít ezzel, hogy válaszd őt. Lehet, hogy ez így elég erősen hangzik, de nekem ez az őszinte véleményem Emily. Meg azok után, amit művelt veled és képes lenne még ezt is megcsinálni. Nem tudom, Em. Én ilyenre nem lennék képes, ha rólad lenne szó.-ráztam meg a fejem, jelezve ezzel Emilynek, hogy ez így nagyon nem jó,

Kisírt szemeivel egyenesen a szemembe nézett, én pedig halványan elmosolyodtam. Remélem, hogy amellett dönt, ami a legjobb neki. 2 percig néma csendben ültünk, csak Emily szipogását lehetett hallani, majd én törtem meg a csendet.

-Nagyon szeretlek Em.-mélyen a szemébe néztem, Emily ellökte magát a faltól és egyenesen nekem ugrott. Karjait szorosan a nyakam köré fonta, lábait pedig a derekam köré csavarta. Derekánál fogva öleltem őt, amennyire csak lehetett.

-Szeretlek Calum Hood. Akármekkora seggfej vagy, szeretlek.-suttogta sírás közben Emily a fülembe.

Mosolyogva eltoltam magamtól és Emily azonnal nekiesett ajkaimnak. Nem fogtuk vissza magunkat. Nyakán újabb harapás és szívásnyomokat hagytam. Már éppen ki akartam hámozni Emily-t a köntöséből, amikor megállított.

-Calum, akármennyire szeretlek, most ne, jó?-nézett rám szomorúan.

-Ó, rendben.-biggyesztettem le a számat és szinte éreztem, ahogy Emilyt mardossa a bűntudat.-Ne izgulj, nem haragszom.-mosolyogtam rá bíztatóan.

-Most már aludjunk.-Emily még nyomott egy utolsó puszit a számra, majd eldőlt az ágyba, én pedig mögötte helyezkedtem el és magamhoz húztam.

-Még egyszer ne hozd rám a frászt, rendben?-kérdeztem bőrére suttogva, amitől teljesen libabőrös lett.

-Nem fogom, ígérem.-simított végig gyengéden a karomon.-Jó éjt Cal.

-Jó éjt kincsem.

Emily szemszöge

Calum karjai között biztonságban érzem magam, úgyhogy éjjel is hamar el tudtam aludni. Reggel fél 9-kor már fenn voltam és óvatosan kicsusszantam Cal szorításából. Beosontam a fürdőbe, gyorsan megmostam az arcom, mert rettentően nyúzott a fejem a tegnap esti sírás miatt. Nem lett sokkal jobb, de frissebbnek éreztem magam. Meg se néztem, hogy mit veszek fel magamra, mert még mielőtt Calum felkel, azelőtt le akarom rendezni a dolgokat Ashtonnal. Halkan kimentem a szobámba és egy pillanatra megálltam, hogy szemügyre vegyem Calumot. Hason feküdt és az egyik kispárnámat szorongatta. Póló természetesen nem volt rajta, de szerintem alsónadrág se, ahogy ismerem. Elmosolyodtam a látványon, mert Cal úgy néz ki, mint egy ártatlan szuszogó kisgyerek. Felhúztam a cipőmet és felvettem a gördeszkámat. Ashtonék nem laknak tőlünk olyan messze, szóval gördeszkán elgurulok addig. Feltettem a fülemre a fejhallgatómat és beindítottam valami vidám zenét. Nem gondolkodtam rajta, hogy mit fogok Ashtonnak mondani, majd improvizálok. Nem telt el 10 perc és már a bejárati ajtó előtt álltam. Vettem egy mély levegőt és bekopogtattam. Hallottam, ahogy valaki lerohan a lépcsőn és szinte felkenődik a bejárati ajtóra. Biztos voltam benne, hogy Ash van az ajtó túloldalán és amint kinyitotta erről meg is bizonyosodhattam.

australian affair ; |c.t.h.|Where stories live. Discover now