24. rész

1.9K 131 8
                                    

Drágák!

Valószínűleg holnap felrakom a Luke-os fanfictionnek a prológusát. Remélem azt is szeretni fogjátok. :))

~

-Mit csináljunk még ma?-kérdeztem Emily felé fordulva, miközben kiparkoltam a strand parkolójából.

-Nem tudom. Te mit szeretnél csinálni?

-Gondolom bulizni nincs kedved elmenni, mert fáradt vagy.

-Amúgy se vagyok az a bulizós típus Calum.-mosolygott rám halványan Em.-De ha ti szeretnétek elmenni, akkor nyugodtan. Én elleszek otthon egyedül az egyik könyvem társaságában.

-Nem foglak egyedül otthon hagyni.-ráztam meg erőteljesen tiltakozva a fejem.

-Nem kell bébiszitter!-tiltakozott Emily is.

-Ashton még mindig a városban van. Csakhogy tudd.

-Pontosan tudom Calum.-fonta össze a karjait a mellkasa előtt.-De nem félek tőle. Már nem.-Emily a kocsiablakon bámult ki üveges tekintettel. Hiányzik neki Ashton. Látszik rajta.

-Ne haragudj, nem akartam felhozni.-simítottam végig az arcán.

-Nem haragszom. Csak… Nem akarok erről beszélni többet.-nézett rám könyörgően.

-Többet nem beszélünk róla. Ígérem.

Hazaérve leültünk egy késői ebédre a fiúkkal. Mindent elmeséltünk nekik részletesen. Végül szóba jött, hogy mit szeretnénk csinálni este. Emily rögtön feldobta a témát, hogy nyugodtan tartsunk egy kanpartit Luke-kal és Mikey-val, és addig hisztizett, amíg rá nem vett arra, hogy én is elmenjek a fiúkkal.  A délutánt azzal töltöttük, hogy a kanapén heverésztünk és idétlenebbnél idétlenebb filmeket néztünk. Emilyt az ölembe húztam és összekuporodva feküdt rajtam. Az egyik film közbe bealudt.  Gondolom, ez az egész baromság teljesen lefárasztja, amit teljes mértékben megértek.

Emily szemszöge

Este fél 7-kor Calum ölében keltem fel. Úgy néz ki a filmezős délután 90%-át átaludtam. Kidörzsöltem az álmot a szemeimből, majd óvatosan feltápászkodtam Cal öléből. Kicsit fájt az oldalam, mert elfeküdtem.

-Menjetek készülni.-szóltam rájuk rekedtes hangon.

-Miért akarsz ennyire elküldeni itthonról minket?-nézett rám kérdőn Michael.

-Körülbelül 4 napja vagyunk itt. Abból kettőt azzal kellett eltöltenünk, mert engem elrabolt az a két idióta. Azóta pedig 0-24-be vigyáztok rám. Nem akarom, hogy ennyiből álljon számotokra a nyár. Menjetek és érezzétek jól magatokat. Mikey te meg szedj fel magadnak valami barátnőt. Meg te is Luke.-kacsintottam rájuk.-Hood, te meg vigyázz a nőkkel.- ’’fenyegettem’’ meg. Cal közelebb húzott magához, annyira, hogy az orrunk összeért, majd egy puszit nyomott a számra mielőtt még megszólalt volna.

-A tiéd vagyok, ne félj.-Calum hosszan megcsókolt, de természetesen Michael belerondított.

-Hé, ne itt nyeljétek le egymást. Szinglik vagyunk. Legyetek tekintettel ránk.-mutatott magára, majd Luke-ra. Calum még egyszer hosszan megcsókolt, hogy idegesítse Mikey-t, de sajnos ezt ő megelégelte és elrángatta tőlem Calt. Mosolyogva figyeltem, ahogy dulakodva mennek fel az emeletre összeszedni magukat.

-Te nem mész Luke?-kérdeztem felé fordulva, mert észrevettem, hogy ő itt lenn maradt.

-Én már kész vagyok. Szerintem ennél jobban nem nézhetek ki.-vigyorgott elégedetten.

australian affair ; |c.t.h.|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant