Két hét telt el azóta, hogy egyik idiótát se láttam. Mindegyik próbálkozott valahogy megbékíteni, de én hajthatatlan voltam és elzárkóztam. Calum még arra is rászánta magát, hogy Michaelt vagy Luke-ot küldte el hozzánk. Szóval ezek szerint elmondta nekik. Ashton pedig minden nap itt dekkolt nálunk estig és anyával beszélgetett. Nem mentem le hozzá, inkább bezárkóztam a szobámba addig, amíg el nem ment.
Péntek délután van. Ma volt az utolsó tanítási nap a suliba és most Belle-t várom, mert a 18. szülinapomat ünnepeljük ma. Anyáék megint leléptek és elmentek valahova kirándulni egész hétvégére, ezzel teret adva életem bulijának. Délután 6 órára írtuk a buli időpontját a meghívottaknak, de Belle átjön és segít összekészülődni, mert ha rajtam múlik, akkor a szokásos szakadt, fekete nadrág-bandás póló és kócos hajjal ünneplem a 18. szülinapom. Fél három után pár perccel Belle esett be az ajtónkon és egy hatalmas papírtáska volt a kezébe.
-Ideköltözöl?-böktem a szatyorra.
-Nem, hoztam neked cuccokat, hogy még véletlen se tudj a szokásos szerelésedbe bulizni. Ja és felveszed a fekete magas sarkúd is.
-Itthonra? Minek?-néztem rá furán.
-Hogy jól nézz ki és végre túltedd magad Hoodon.
-Honnan tudsz te róla?-nyeltem egy nagyot.
-Véletlen elkaptam egy beszélgetésüket, amikor Michaelt akarta elküldeni hozzátok.-tette csípőre a kezét és fél szemöldökét felhúzta.-Szóval?
-Lehet, hogy volt valami, de erről senkinek egy szót se.
-És tetszik neked…
-Igen. Nagyon is.-sütöttem le a szemem és éreztem, hogy az arcom lángokban áll.
-Ez elég egyértelmű volt amúgy eddig is.-nevetett fel Belle.
-Mi van?-néztem fel rá hitetlenkedve.
-Üvöltött rólad, hogy tetszik neked. Lehet, hogy kezdetekben még nem, de most már máshogy állsz hozzá.-vigyorgott elégedetten Belle.-És ezt még a hülye is láthatta.
-Na jó, hagyjuk inkább. Mutasd milyen ruhát hoztál nekem.-álltam fel a kanapéról.
Belle elővett a szatyorból egy fekete combközépig érő, felül csipkés nyakú ruhát én pedig nem tudtam rá mit reagálni, mert soha még közöm se volt ilyenekhez, úgyhogy csak néztem a ruhát. Csinosnak csinos volt, de rajtam biztos nem áll jól. Belle odadobta nekem a ruhát és csak mutatta, hogy menjek fel a szobámba és vegyem át a ruhát. Lehajtott fejjel felkullogtam a szobámba, magamra zártam az ajtót és elkezdtem átöltözni. Egy darabig csak szenvedtem a ruhával, mert fogalmam sem volt róla, hogy hogyan kell felvenni, de végül sikerült. A tükörbe megnéztem magam és egészen tetszett a látvány.
-Na, kész vagy már?-kiabált fel Belle a nappaliból.
-Megyek!-még egy utolsót belepillantottam a tükörbe és rámosolyogtam a tükörképemre. Lerohantam a nappaliba, már amennyire tudtam rohanni ebbe a ruhába. Belle ült a kanapén. Ashtonnal.-Mit akarsz Ashton?-hangom megremegett, ahogy kimondtam a nevét, és mindketten hátrafordultak.
-Azta rohadt.-nézett rám hatalmas szemekkel Ashton.-Négy év alatt még sose láttalak ilyenbe. Kurva szexi.
-Kösz. De minek jöttél?-néztem rá kérdőn.
-A szülinapodra. Ha jól tudom, hivatalos vagyok rá, mint legjobb barát.
-Voltál. Még mindig haragszom rád.
-Én most magatokra hagylak titeket.-Belle gyorsan kislisszolt a nappaliból és egyenesen a konyha felé vette az irányt. Tudom, hogy hallgatózni fog.