Wyzwanie nr 13

239 16 9
                                    

Lady_Mal2

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lady_Mal2

Maszyna Losująca: Evie

Evie: O rety! Najśmieszniejsza historia mojego życia? Czy ta akcja z szafą twojej mamy, Carlos, będzie wystarczająca?

Carlos: *rozkłada ręce* Nie mam pojęcia...

Mal: Biorąc pod uwagę fakt, kto was w to wciągnął, już wiem kto na pewno się nie zaśmieje. *spuszcza wzrok*

Carlos: Daj spokój! Teraz to nawet śmieszne!

Evie: *zamyśla się* To może opowiem historię, którą widziałam, ale nie przytrafiła się mnie...

Mal: Co masz na myśli?

Evie: Jak wiecie, moja mama ma fioła na punkcie swojego wyglądu. Dlatego, gdy tylko zauważyła pojawiające się siwe włosy, zaczęła panikować. Biegała po całym Zamku po Drugiej Stronie machając rękami i krzycząc z przerażenia. Nagle jednak się zatrzymała i wielce zdziwiona oznajmiła samej sobie, że przecież Gothel musi mieć coś na zachowanie młodości, skoro tak długo udało jej się wyglądać jak trzydziestolatka. I przez tą radosną myśl była na tyle nieostrożna, że zapomniała, iż gobliny dzień wcześniej malowały cały przedpokój i nad drzwiami frontowymi nadal wisiała farba na haku. Otwierając drzwi potrąciła puszkę, z której cała zawartość wylała się na nią. Nawet nie miałam czasu krzyknąć, by ją ostrzec... Później jeszcze po miesiącu znajdywałyśmy na jej ciele fragmenty farby z tamtego dnia.

Wszyscy: *śmiech*

Ben: *ocierający łzy łapą i machając radośnie ogonem* No, Evie! Udało ci się wszystkich rozśmieszyć! Czy to oznacza, że wszyscy poza tobą muszą zachowywać się jak osoby przeciwnej płci?

Jay: *udając żeński głos* A jak ci się wydaje, suniu?

Jordan: *udając męski głos* Mimo wszystko Jay będzie chłopczycą... Sprytne...

___________
Jest godzina 11:17... Przez najbliższe 24 godziny wszyscy poza Evie są zmuszeni zachowywać się jak przeciwna płeć.
A Ben nadal jest psem...

𝕹𝖆𝖘𝖙𝖊̨𝖕𝖈𝖞. Prawda czy WyzwanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz