Pytanie nr 40

126 19 0
                                    

veneziaaaa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

veneziaaaa

Audrey: Dziękuję za pozdrowienie.

Uma: Bardzo nam miło.

Harry: Dziękuję. *prostuje się* A wracając do pytania... Oczywiście, że nie! Przyjaźnię się z Umą już bardzo długi czas i nie wyobrażam sobie życia bez niej.

Uma: Uhhh. Niedobrze mi.

Harry: *do Umy* I tak wiem, że dogadujesz się z Audrey! Cały czas udajesz niedostępną, a plotkujecie we dwie jak najęte.

Audrey: Rozmawiamy tylko o tobie. Daleko nam do przyjaźni.

Uma: Opowiedziałam jej o twoich najbardziej kompromitujących wyczynach.

Harry: CO?

Audrey: Uważam, że byłeś uroczy.

Harriet: *do Audrey* Jeszcze nie wiesz jak jego życie wyglądało z perspektywy mojej i CJ.

Audrey: *podskakuje na krześle w zachwycie* Musicie mi wszystko opowiedzieć!

Uma: *do Harriet* Potem wam powiem, co już wie, żeby historie się nie dublowały.

Harry: *wzdycha do siebie* Przynajmniej moja najlepsza przyjaciółka i dziewczyna się dogadują... Nawet jeśli ceną za to jest mój honor.

Uma: *przez zęby* Nie jestem twoją najlepszą przyjaciółką.

Harry: No dobra! *wzdycha* Pani kapitan.

Uma: *uśmiecha się* Znacznie lepiej. *do Audrey* Najważniejsze to go wytresować.

Audrey: *śmieje się pod nosem*

Harry: *zwiesza głowę* Pożałuję tego kiedyś.

___________________________
Uma i Audrey jako besties?...... YES

𝕹𝖆𝖘𝖙𝖊̨𝖕𝖈𝖞. Prawda czy WyzwanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz