Wyzwanie nr 25

165 16 5
                                    

Mistress_of_Evil

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mistress_of_Evil

Maszyna Losująca: Diego

Diego: *podskakuje z zaskoczenia na krześle* Czy mogę prosić o ponowne wylosowanie?

Carlos: Nope. Zasady to zasady.

Diego: Ale tak przy wszystkich?

Evie: Możemy wyjść, jeśli się krępujesz.

Carlos: Ale wtedy nie będziemy mieć pewności, że wykona zadanie!

Danica: Więc może podzielmy się parami na różne pokoje. Wtedy Diego wejdzie tylko tam, gdzie będzie potrzebować, a druga osoba z pary będzie świadkiem, który potwierdzi wykonanie zadania. *zwraca się do Diego* Tą drugą osobę będziesz musiał już zaakceptować.

Diego: *buja się na krześle* No dobra...

~Wszyscy parami udają się do oddzielnych pokoi. Diego kluczy miedzy nimi, by zmylić wszystkich ciekawskich nasłuchujących jego kroków. W końcu zatrzymuje się przed jednymi, ale długo waha się, czy wejść. Po dłuższej chwili głośno wypuszcza z siebie powietrze i chwyta za klamkę wchodząc do środka.~

Rose: *wygląda zza ramienia Clover* O! Cześć!

Clover: *odwraca się* Czyli to jedna z nas?

Diego: *przełyka ślinę* No tak.

Rose i Clover: *spoglądają na siebie nawzajem*

Diego: *cały spocony* Dobra! Chcę mieć to już z głowy! *podchodzi szybkim krokiem do Rose, chwyta ją za rękę* Bardzo, bardzo, bardzo mi się podobasz! Proszę nie śmiej się!

~Kilka minut później~

Clover: *wybiega na korytarz* EJ LUDZIE! MOŻECIE WYJŚĆ! DIEGO I ROSE SIĘ OBŚCISKUJĄ!

𝕹𝖆𝖘𝖙𝖊̨𝖕𝖈𝖞. Prawda czy WyzwanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz