Pytanie nr 7

210 16 1
                                    

Lady_Mal2

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lady_Mal2

Maszyna Losująca: Harry

Harry: *udając żeński głos* Cóż... Kiedyś powiedziałbym, że chciałbym pocałować Umę...

Uma: *wzdryga się na krześle*

Harry: ...ale teraz wybrałbym Audrey. *puszcza jej oko*

Audrey: *rumieni się*

Danica: *udając męski głos* A wy przypadkiem już się nie całowaliście?

Audrey i Harry: *nie udają głosów przeciwnej płci* SKĄD TO WIESZ?

Danica: *zacieśniając kurtkę Heatha na sobie i siadając po turecku na krześle**udając męski głos* Czasami wystarczy spojrzeć w górę na kruka siedzącego na gałęzi.

Audrey: Śledzisz mnie?!

Danica: *śmieje się pod nosem* Przyszliście akurat pod moje ulubione drzewo. Spałam sobie, gdy nagle słyszę jakieś śmiechy i inne takie.

Audrey i Harry: *robią się cali czerwoni*

Audrey: Zawstydzasz mnie przy wszystkich!

Danica: *do Harry'ego* Masz moje błogosławieństwo.

Harry: *wciąż czerwony jak burak znajduje w sobie opanowanie i kłania się przed królową jak na pirata przystało* *udaje żeński głos* To zaszczyt.

Gil: *zniecierpliwiony* ALE KOGO BYŚ ZABIŁ!?

Harry: *udaje żeński głos* Oł! Faktycznie jest jeszcze druga część pytania!

Audrey: *wstaje z krzesła i siada obok Harry'ego*

Danica: *patrzy na parę z błogim uśmiechem ciesząc się szczęściem siostry*

Harry: *udaje żeński głos* Zabiłbym.... Chada

Chad: CO?

Harry: *udaje żeński głos* Chodziłeś z Audrey i jesteś wkurzający. Czy ktoś miałby obiekcje?

~Tylko Chad podnosi rękę~

Chad: No weźcie!

Harriet: *udaje męski głos* Możemy powiesić go na haku!

Chad: *wstając z krzesła i uciekając przed Harriet* TO BYŁO PYTANIE! A NIE WYZWANIE!

Wszyscy: *śmiech*

____________
Tak... To mój osobisty headcanon, że zakończenie trzeciego filmu sugeruje przyszły związek Audrey i Harry'ego... Zasługują na to ;)

𝕹𝖆𝖘𝖙𝖊̨𝖕𝖈𝖞. Prawda czy WyzwanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz