Wyzwanie nr 16

204 15 13
                                    

Lady_Mal2

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lady_Mal2

Maszyna Losująca: Rowan Ivan

Rowan: Czy mam specjalnie źle odpowiedzieć, żeby było zabawniej?

Mal: Bądź naturalny.

Rowan: Zatem oczekuję na twoje pytanie. *założył nogę na nogę*

Mal: *zastanawia się przez chwilę* Jak brzmi moje drugie imię?

Ben: *zrywa się z krzesła* JA WIEM!

Mal: *piorunuje go spojrzeniem* Nie ciebie dotyczy zadanie.

Evie: Odpowiedź na to pytanie zna tylko pięć osób.

Rowan: Któż niby?

Evie: *wylicza na palcach* Oczywiście Mal, ja, Ben, Diabolina i Danica!

Rowan: Danica? *zerka na przyjaciółkę*

Danica: *puszcza mu oko* Ja wiem wszystko.

Mal: Potwierdzam.

Rowan: No cóż... *wzdycha* Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko zgadywać i liczyć na szczęście. *zerka ostatni raz na Danicę próbując wybadać z jej spojrzenia co to mogłoby być za imię* Bethany?

Danica: *zasłania usta próbując powstrzymać śmiech*

Ben: *podśmiechuje na krześle*

Evie: Lepiej zacznij uciekać.

Rowan: *wzdycha cieżko* Zatem nie udało mi się. *podnosi się z krzesła i wybiega z pokoju poprawiając swój królewski surdut*

Mal: *zacierając ręce wybiega za nim*

~Chwilę później wszyscy słyszą, jak Mal ewidentnie strzela ogniem w biednego Rowana, który biega po dziedzińcu i zgaduje kolejne imiona na literę "B", które akurat wpadają mu do głowy~

Rowan: *umykając przed płomieniami* Barbara, Bernadetta, Betty, Beatrice, Blake!

Danica: *wychyla się za okno* Próbuj dalej! Jesteś już blisko!

Rowan: *ledwo dając radę* Berta!

Mal: *zatrzymuje się w locie, po czym ląduje na trawie i przybiera na powrót postać ludzką* W końcu! Myślałam, że noc nas zastanie!

Rowan: *leży na trawie* Wody!

_____________
przyp.aut. - Gdyby ktoś nie wiedział - Rowan to bardzo dystyngowany jegomość... dlatego mówi jak należało na księcia - dostojnie...

przyp.aut.2 - Imię Rowana nie zostało wybrane przypadkowo. Nadałam je na cześć bohatera mojego ulubionego serialu, który zginął w beznadziejnych okolicznościach, a był bardzo barwnym czarnym charakterem.

𝕹𝖆𝖘𝖙𝖊̨𝖕𝖈𝖞. Prawda czy WyzwanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz