Pytanie nr 4

239 14 2
                                    

Lady_Mal2

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lady_Mal2

Maszyna Losująca: Yzla

Yzla: *udając męski głos* Cóż... Kiedyś moim największym marzeniem było dostać się do Auredonu za wszelką cenę... Ale teraz, gdy bariera została zniesiona...

Rubi: *udając męski głos* Teraz możesz znaleźć nowe marzenie!

Ginny: *śmieje się**udając męski głos* Brzmisz jak ojciec.

Rubi: *puszcza jej oko*

Yzla: *zniecierpliwiona**udając męski głos* Możemy wrócić do mnie?

Ginny: *udając męski głos* Pewnie! Kontynuuj!

Yzla: *udając męski głos* Jak teraz o tym myślę... Dała bym wszystko, by zobaczyć oryginalną pracownię mojej matki. Część z jej rupieci trafiło na Wyspę Potępionych, ale sama pracownia została pod pałacem... Słyszałam od niej opowiadania na temat dźwigni, która otwiera tajemnice przejście prowadzące do tej kryjówki!

Ben: *udając żeński głos* Jeśli chcesz, mogę pogadać z cesarzem Kuzko... Może pozwoli ci zobaczyć to i owo...

Yzla: *udając męski głos* To byłoby cudowne!

Ben: *patrząc na Danicę**udając żeński głos* Będę potrzebować twojego wsparcia. To w końcu sprawa jednego z twoich studentów¹.

Danica: *prostuje się na krześle**udając męski głos* Pewnie, załatwimy to razem. *spogląda z uśmiechem na Yzlę*

Yzla: *udając męski głos* Dziękuję!

_____________
¹Czy to jest zapowiedź nowego opowiadania z tematyką "Następców"? Być może.....

𝕹𝖆𝖘𝖙𝖊̨𝖕𝖈𝖞. Prawda czy WyzwanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz